Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #1 Skrevet 31. august 2009 Fostervann og smerter som ved en fødsel????
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #2 Skrevet 31. august 2009 http://www.barnimagen.com/forum/thread/140585412 glemte linken da;)
NormaJean Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 jeg skjønner ikke helt hva man skulle stusse ved jeg?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #4 Skrevet 31. august 2009 Huh? At hun er 17 år og vet hvordan rier kjennes ut? Skjønte ikke helt...? For det er jo samme smertene, faktisk.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #5 Skrevet 31. august 2009 Syns ikke det var noe å stusse over, men du kunne ha advart at det var om en provosert abort. Dette var vondt og trist å lese:.(
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #6 Skrevet 31. august 2009 Jeg stusset ikke. Tror godt det går an å skrive at det kjennes ut som en fødsel selvom man ikke har vært igjennom en. Det er ikke alltid like gjennomtenkt det man skriver tror jeg. Hun var jo også veldig ung.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #7 Skrevet 31. august 2009 Jeg stusset også på denne. Smerter som ved fødsel er greit nok, men man har ikke nevneverdig mengde fostervann som kan renne nedover bena når man er 10 uker på vei. Jobber på gyn og vet hva jeg snakker om!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #8 Skrevet 31. august 2009 Har mistet selv i uke 12(en missed abortion som etter 5 uker uten liv i magen kom ut av seg selv, rett før utskraping) og de riene jeg hadde den natta var faktisk vondere enn riene jeg hadde da jeg skulle føde dattra mi. (da teker jeg åpningsrier, ikke pressrier, de var vondere!)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #9 Skrevet 31. august 2009 Men..hva er det hun snakker om : at hun satt på et KATETER ????Sånn som læreren har i klasserommet ? Kateter er jo et lite rør som man får inn i urinrøret ! Og fosteret som lå nede i bøtta etterpå så ut som et lite barn ? i uke 10 ? Da er det 3 cm stort ! Hm...merkelig innlegg uansett.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #10 Skrevet 31. august 2009 Der var en del å stusse over, ja. Kateter kan hun vel ha blandet med bekken. Verre er ikke akkurat den detaljen. Men det er ikke jordmødre som er med ved abort, medisinsk eller kirurgisk. Det var det jeg stusset mest på her. Det er gynekologer og sykepleiere ved Gyn.avd. Ellers så kan en se at et 10 ukers foster er en "baby".
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #11 Skrevet 31. august 2009 Ved 10 uker kan fosteret være opptil 5 cm, og de har nådd fosterstadiet hvor de både har armer og bein, og man kan tydelig se at det er et menneskefoster...
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #12 Skrevet 31. august 2009 mn kan jo se att en maur en en maur da selv om den er MYE mindre enn 3 cm. En baby i uke 10 er ser jo ut som ett lite lite barn..
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #13 Skrevet 31. august 2009 herregud, det er jo bare at jenta blander samme hva ting heter. Mange som tror feks at det er jordmødre som jobber på slike avd også og hvis ingen har forklart forskjellen så går det ann å ta feil HI, DU ER SJUK I HUET SOM HENGER DEG OPP I SÅNNE TING.....
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #14 Skrevet 31. august 2009 idioti og henge seg opp i noe sånnt! det er ikke sikkert alle her i verden vet hva alle ting heter!!! og så lage en link her inne for og diskutere om dette er troverdig!?!?!? troverdig nokk for hva da??? deg HI??? SKJERP DEG!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå