Gå til innhold

DA er jeg kanskje i gang.... termin 24 aug..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slimproppen gikk tydelig i går i 15 tiden. En real dose slim med mye brunt i. Tok og ringte føden, de sa det hørtes ut som slimproppen. De bad meg tok på bind for å følge med videre. Jeg kjente det rant en del etterpå, virket tyntflytende så jeg lurte litt på om det var fostervann etterhvert.. Så litt lysegult ut. Var og fikk en sjekk på føden, det var ikke fostervann. Har hatt veldig murring i hele kveld, og nå i 01.30 tiden. våknet jeg av det som tydelig var en rie. Var svak men sterk nok til at jeg våknet og at det var ubehagelig å ligge. Har hatt rier etter det: 01.48, 01.56, 02.04 og au.... 02.11... nå har jeg en .. oiii.... tror jeg ringer føden! Forrige gang startet det på natta og gikk megafort!! Send meg gode tanker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meg igjen her... har hatt to rier til nå, 02.11 og 02.16 men de har ikke vart mer enn ca 20 sek.. Da kan det hende jeg ikke får med meg de første sek fordi den bygger seg gradvis opp og har en topp på rundt 10 sek... hm. På føden sa jordmora på tlf at jeg skulle drøye, og at 20 sek-rier ikke var særlig lenge.. puh. Hm. Hva gjør jeg nå da? Forslag? Begynne å kle på og stelle meg litt eller ta en paracet og prøve å sove..? Er jo ikke tvil om at jeg er i gang akkurat.. Og mannen min kommer til å være ekstremt trøtt for han måtte såklart se på tv til 24 i natt... grr..

Skrevet

flere som er oppe enda ja:-) sitter her selv med noe jeg lurer på er rier.. har hatt tak i mage og ryg siden 20.30 ikveld som bare har blitt værre, men har ikke tadd tiden enda da... har blitt lurt så mange ganger de siste ukene atte, men føles som om det bare bygger seg opp.

Skrevet

hvordan går det jenter? blir det baby snart?

sitter her selv med vondt, tak på ca 20-30 sek med to minutter mellom kan jeg tenke meg uten at jeg har tatt tiden..sikkert bare tull siden jeg har hatt sex da, så satser på det går over og jeg kan sove snart..

lykke til:)

Skrevet

Sender masse gode tanker!!! Så utrolig spennende! Er du hjemme ennå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...