Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Hva bør jeg ha på meg? Pynte meg? Casual? Søt? Sexy?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 Jeg ville tatt det litt avslappet... Fint og behagelig, ikke for pyntet Lykke til
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #3 Skrevet 30. august 2009 Takk:) Gleder meg som et lite barn,.....hmm..hva skal vi spise tro? Noe som ikke gir oppblåst mage kanskje?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #4 Skrevet 30. august 2009 He, he.. Får håpe det! Det blir nok koselig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå