Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Dere som har mange barn. Hvor mange og hvor gamle er barna? Hvordan er det? Jobber begge utenfor hjemmet? Hvor bor dere? By/land?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 Vi er ett par som har 5 barn, Vi bor rett utenfor bergen. 1,5 år to på 4 år og to på 6 år. Det er travelt men går helt fint så lenge vi planlegger hverdagen. Vi jobber begge heltid
Sånn kan det gå Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 Vi har 8. Eldstemann er blitt 18 og minsten blir 4 år i november. Det er kjempetrivelig rett og slett. Vi jobber begge 100%. Og bor i et boligfelt på Østlandet, med gåavstand til kommunesenteret. Det er ikke lengre unna Oslo enn at jeg jobber der og tar toget inn hver dag.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #5 Skrevet 31. august 2009 Hva er mange barn da, er 4 mange? Da har vi i tilfelle mange barn De er 8 år, 5,5 år, 2 år og minste snart 7 mnd gammel. Det er til tider travelt, men veldig koselig. Alltid liv og røre i huset, aldri et kjedelig minutt. Ungene har alltid noen å leke med og setter veldig pris på hverandre, de savner hverandre når de ikke er sammen. Jeg har selv fire søsken og kunne ikke tenke meg et liv uten stor familie. Akkurat nå har jeg permisjon, men begge har jobbet 100% til nå. Jeg vurderer å gå ned til 80% og 6-timers dager etter denne permisjonen. Vi bor i en mindre by.
OleMari Skrevet 31. august 2009 #6 Skrevet 31. august 2009 Viss 4 er mange har vi det og. Våre er 9år, 5,5år 2,5år og 7mnd. Som h*n over har jeg også 4 søsken og kunne ikke tenke meg et liv uten stor familie :-) Å ha mange søsken var kjempe fint når vi var små, alltid noen å leke med. Vi har om mulig fått enda bedre samhold etter vi ble voksne, min beste venninne er ei av søstrene mine! Håper at mine barn får samme samhold når de blir store! De er i allefall gode venner nå, leker mye sammen, og "passer på" hverandre, savner hverandre når de har vært lenge fra hverandre. Mannen min pendler, og er kun hjemme fra torsdag til søndag for tiden. Jeg er i permisjon, og skal være hjemme et år etter det og. Det er til tider travelt, men som regel veldig,veldig koselig.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #7 Skrevet 31. august 2009 Så deilig at ikke alle her inne er dønn mainstream.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #8 Skrevet 31. august 2009 Så godt å høre om dine erfaringer fra å vokse opp i en stor søskenflokk, og at dere har et godt samhold som voksne også! Det er akkurat det jeg ønsker for mine fire jenter på 3, 6, 8 og 9 år. De har mye glede av hverandre nå :-))))))
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #9 Skrevet 31. august 2009 Får svare jeg også da. Har 5 barn 15 år, 12 år, 6 år, 5 år og 1,5 år. Kan ikke si annet enn at det er helt supert. Mannen jobber 100% og jeg er hjemmearbeidende- Bor på landet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå