Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Jeg er gravid i uke 22. I hele svangerskapet og i en tid før også har jeg slitt med meget nedsatt sexlyst. er faktisk ett under at jeg er blitt gravid. Jeg har ALDRI lyst på sex, å avviser min stakkars samboer hver dag. Skjønner ikke hvorfor, men jeg er anspent, kilen, og klarer ikke slappe av når vi skal prøve. Blir ikke våt heller, å må ty til glidemiddel. Når vi har sex vil jeg bare at han skal komme fortest mulig.. føler nesten at det er et "ork" hele greia. Å at jeg kun har sex med han for å lette på samvittigheta. Er så fælt å ha det slik, for jeg elsker jo kjæresten min, å vil jo at vi skal ha det godt ilag. Jeg har fryktelig vondt i meg for at jeg VET at han ikke får den oppmerksomheten han trenger, og den nærheten han behøver. Aner ikke hvorfor det er blitt slik, å jeg er veldig redd for at han skal finne trøst andre steder, men kan ikke akkurat klandre han om han gjør det. vcet jo at sex er viktig i et forhold. Det har også vært en viktig del av mitt liv tidligere, å jeg har hatt en helt normal sexdrift før. Men den siste tiden.. er det helt dødt. Kan jo kanskje være for at vi har slitt litt tidligere i forholde, med både det ene og det andre, å det skal høre til at vi har såret hverandre dypt før, å at kanskje dte ligger å gnager i underflaten.. Ikke vet jeg.. blir bare veldig fortvila, å lurer på hva som er galt med meg.. Måtte bare få det ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå