Gå til innhold

Intelligens i forhold til hva man stemmer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde det ikke vært interessant å vite hvilken gjennomsnittsinteligens stemmere av alle de forskjellige partiene har?

Jeg kan i hvert fall levende forestille meg hvilket partis velgere som ville kommet dårligst ut, hoho.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"hohoho"?

Er du den amerikanske julenissen?

Skrevet

IQ målt til 125.

Mine meninger stemmer best overens med FRP. Hva jeg kommer til å stemme, er uvisst enda. Om jeg i hele tatt stemmer.

Skrevet

Jeg tror at utslaget hadde vært større om man målte EQ istedenfor IQ...

Skrevet

Godt, gammeldags og sunt bondevett kommer man langt med også.

Skrevet

Må du slutte å fyre opp FrP'erne, HI.. :) He, he.. Selv om det er litt morsomt da ;)

Skrevet

Ikke spesielt intelligent innlegg, HI.

Skrevet

Nei, hun er nok FrP'er...

Skrevet

Nei, dette er nok et typisk AP-innlegg. For nok en gang å rakke ned på FRP.

Skrevet

HI her stemmer AP, det er kun den rasen som er i stand til å slenge dritt om andre. Den største forskjellen på ap`er og frp`ere grunner i eq. Frp`ere holder seg oftest til sine egne meninger, mens ap`er bruker naboens meninger. Dette gjelder ikke bare under valg, men også i hverdagen.

Hilsen RV velger

Skrevet

enig med deg 23:42. tragisk spør du meg.. folk må da få bestem hva dem vil stemme, uten å bli rakket ned på av livredde AP'ere

Skrevet

Hmmm, jeg legger merke til at dere alle med en gang antar at det var frp HI mente ville komme dårligst ut. Arti

Skrevet

Veldig enig ang AP.

Mine foreldre er begge reinbarka Arbeiderpartifolk. Og jeg kjenner INGEN som snakker så stygt om andre mennesker som de to. Kronisk som de holder på.

Jo, farmor. Men hun stemmer også AP!

Skrevet

Småsporvinj gjeng på tryne; siden du er på hugget ang rettskriving i den andre tråden til en annen bruker, vil jeg minne deg på om at artig skrives med G til slutt.

Skrevet

Selv med våpen i hånd har man lov til å ha egne meninger vet du.

Ikke RV-velger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...