Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Hadde det ikke vært interessant å vite hvilken gjennomsnittsinteligens stemmere av alle de forskjellige partiene har? Jeg kan i hvert fall levende forestille meg hvilket partis velgere som ville kommet dårligst ut, hoho.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 "hohoho"? Er du den amerikanske julenissen?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #3 Skrevet 30. august 2009 IQ målt til 125. Mine meninger stemmer best overens med FRP. Hva jeg kommer til å stemme, er uvisst enda. Om jeg i hele tatt stemmer.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #4 Skrevet 30. august 2009 Jeg tror at utslaget hadde vært større om man målte EQ istedenfor IQ...
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #5 Skrevet 30. august 2009 Godt, gammeldags og sunt bondevett kommer man langt med også.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #6 Skrevet 30. august 2009 Må du slutte å fyre opp FrP'erne, HI.. He, he.. Selv om det er litt morsomt da
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #7 Skrevet 30. august 2009 Ikke spesielt intelligent innlegg, HI.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #9 Skrevet 30. august 2009 Nei, dette er nok et typisk AP-innlegg. For nok en gang å rakke ned på FRP.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #10 Skrevet 30. august 2009 HI her stemmer AP, det er kun den rasen som er i stand til å slenge dritt om andre. Den største forskjellen på ap`er og frp`ere grunner i eq. Frp`ere holder seg oftest til sine egne meninger, mens ap`er bruker naboens meninger. Dette gjelder ikke bare under valg, men også i hverdagen. Hilsen RV velger
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #11 Skrevet 30. august 2009 enig med deg 23:42. tragisk spør du meg.. folk må da få bestem hva dem vil stemme, uten å bli rakket ned på av livredde AP'ere
Gjest Skrevet 30. august 2009 #12 Skrevet 30. august 2009 Hmmm, jeg legger merke til at dere alle med en gang antar at det var frp HI mente ville komme dårligst ut. Arti
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #13 Skrevet 30. august 2009 Veldig enig ang AP. Mine foreldre er begge reinbarka Arbeiderpartifolk. Og jeg kjenner INGEN som snakker så stygt om andre mennesker som de to. Kronisk som de holder på. Jo, farmor. Men hun stemmer også AP!
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #14 Skrevet 30. august 2009 Småsporvinj gjeng på tryne; siden du er på hugget ang rettskriving i den andre tråden til en annen bruker, vil jeg minne deg på om at artig skrives med G til slutt.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #16 Skrevet 30. august 2009 Selv med våpen i hånd har man lov til å ha egne meninger vet du. Ikke RV-velger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå