Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Tenker f.eks da på om dere " tørr " Om maten er godt nok stekt osv:) Jeg spiste sprøstekt svinekjøtt i sursøt saus ikveld, og tenkte i ettertid på at enn hvis o.l ..... synes det er vanskelig å se om kjøttet er gjennomstekt.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 Du kjenner jo fort på kosistensen når du spiser det om det er gjennomstekt eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #3 Skrevet 30. august 2009 Hvorfor skal det være verre med kinamat enn annen mat?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #5 Skrevet 30. august 2009 Nei jeg skjønner jo det.... - er vel bare en liten angst som plutselig kommer opp..... - desverre.....
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #6 Skrevet 30. august 2009 Det meste av kinamat med kjøtt her i Norge er jo tilberedt i form av små biter kjøtt i saus, og er helt sikkert gjennomstekt. Det er kanskje verre med alt saltet og alle tilsetningsstoffene i sausen, ikke bra for oss som har tendens til å få vann i kroppen. Men du verden så godt...
Kongeørna Skrevet 31. august 2009 #7 Skrevet 31. august 2009 Periodevis i dette svangerskapet har jeg levd på kinamat. Mmmmmm!
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 31. august 2009 #8 Skrevet 31. august 2009 Hadde dilla på kinamat i forrige svangerskap. Ble ikke syk/dårlig en eneste gang. Så jeg spiser det med god samvittighet denne gangen også Jeg elsker kinamat, så hadde gått på veggen om jeg ikke hadde kunnet spise det;)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #9 Skrevet 31. august 2009 Ja det er jo kjempegodt:) Syns bare de bitene virket litt rosa / seige på midten.... og da tenkter jeg at frityren kanskje ikke rakk å drepe de små toxoene som kanskje er der inne:(
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #11 Skrevet 31. august 2009 Nei, vil ikke ende opp med en unge med skjeve øyne heller :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå