Gå til innhold

Er jeg hormonell og irrasjonell? Vedr. bryllupsbilder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann,

Jeg har nettopp vært forlover i min beste venninnes bryllup.

Min venninne er i nær familie med en av Norges beste fotografer, og h*n skulle naturlig nok ta bilder av brudeparet.

Jeg tok det vel egentlig for gitt at det også skulle tas bilder av brudeparet sammen med forloverne også, og hadde gledet meg litt til å bli foreviget av en så dyktig fotograf.

Sånn gikk det altså ikke - det ble ikke tatt et eneste bilde av oss forlovere sammen med brudeparet. Men alle halvsøsken, stesøsken osv. ble nøye foreviget sammen med hovedpersonene.

Jeg spurte såvidt min venninne om det ikke skulle tas bilder av oss også, men da fikk jeg en eller annen forklaring om at det var en blitzlampe som ikke var helt i orden (men som altså virket alle andre ganger).

Vi hadde en veldig fin bryllupsfest, og dette er egentlig ikke en veldig stor sak. Men noen ganger blir jeg litt lei meg når jeg tenker på dette. Er det bare hormoner, er jeg urimelig, eller er det andre som også hadde syntes dette var litt trist?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det var meget spesiellt av brudeparet å ikke ta med forloverne på bilder da, uansett hver som er fotografen!

Forloverne er jo en viktig del av et bryllup, og de velger man jo nøye, så da er det jo en selvfølge at de skal være med på bildene tenker jeg!

Skrevet

Litt rart kanskje, egentlig veldig rart, men det var da ikke DIN dag?? Du er nok LITT hormonstinn nå, hvis dette er noe som har plaget deg lenge... Tenk ikke mer på det :-)

Skrevet

Kan tenke meg at venninnen din kommer til å angre på dette når hun setter seg ned for å gå gjennom bildene!

Håper de eller du har private bilder som er tatt av dere sammen fra dagen da?

Skrevet

Jeg var i bryllup for noen uker siden. Mannen min var forlover til brudgommen, og de ville ikke ta bilder med forloverne. Kanskje dette er et nytt fenomen, hva vet jeg? Jeg trodde hvertfall det var vanlig å ta i det minste ett bilde sammen med forlovere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...