Gjest eelis+guttespire Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Jeg tror de må være stappfulle av vann, for det kjennes ut som at jeg har stått i 15 timer i strekk HELE tiden! Auauau! Ikke nytter det å sitte med bena høyt heller, det mister jeg bare blodtilførselen av.. Hva skal jeg gjøre da? Det er liksom ingen ting som hjelper :-(
Gjest Månefuglen +2imagen Skrevet 30. august 2009 #3 Skrevet 30. august 2009 Fikk masse tips sist svskap, drikke mye vann, gå mye(lett når det svir under foten og foten kjennes hoven og død ut på engang), støttestrømper etc.. men nei.. ingenting hjalp for meg.. selv ikke å føde da. Fikk vanndrivende 4 mnd etter fødsel men vannet ble ikke borte før svskap nr2.. Nå er det tilbake igjen
Gjest eelis+guttespire Skrevet 30. august 2009 #4 Skrevet 30. august 2009 Såpass, da har du hatt det ILLE!! Hvordan fikk du sånn vanndrivende da? Uff, jeg bruker å le av det og kalle meg selv en vannballong, men nå er det like før jeg gir opp, altså! Støttestrømpene hjelper ikke, og jeg får vondt oppå føttene når jeg bruker dem i tillegg. Så det klarer jeg heller ikke. Vet ikke hva jeg skal finne på jeg...
MegogTrollet Skrevet 30. august 2009 #5 Skrevet 30. august 2009 Jeg går på sandaler inne hele dagene eller tøffler... klarer ikke gå i sokkelessene lenger... er så øm ubder føttene:P Men men.. snart ferdig nå
guaguita2009 Skrevet 30. august 2009 #6 Skrevet 30. august 2009 Hvor langt i svangerskapet er dere kommet?
Gjest eelis+guttespire Skrevet 30. august 2009 #7 Skrevet 30. august 2009 Du over her som går i tøfler, blir det ikke varmt på føttene da? For det er også et problem her, det kjennes ut som at føttene står i brann. Jeg klarer ikke å gå med sokker inne engang! Jeg er i 33 fullgåtte uker i morgen. Så har enda et stykke igjen, forhåpentligvis.
guaguita2009 Skrevet 30. august 2009 #8 Skrevet 30. august 2009 Så rart, hvorfor er det bare noen som blir plaget av dette da...? Jeg har 2 uker igjen til termin og har ingen problemer(ennå) :) Går til og med i høye hæler innimellom.. For å føle meg litt feminin nå mot slutten... :) Lykke til da jenter:) En venninne av meg var plaget med vann i bena 2 siste ukene... men gikk vekk rett etter fødselen.. :)
MegogTrollet Skrevet 30. august 2009 #9 Skrevet 30. august 2009 Er ikke varm nei... er bare veldig øm... men tror kun det er vekten som gjør det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå