Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Eller hopper dere fra babydyne til stor dyne? Eventuelt når går dere over til stor dyne?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 Spørs litt hva du mener med "babydyne". Guttene her hadde et "voggeteppe" som de brukte i vogga til de var 8-9-10 måneder og og havnet i barnesenga. Etter det hadde de "barnedyne" (lengde som bredden på voksen dyne) til den dagen de ble 3 år. Da fikk de voksen dyne og voksen (ramme)madrass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå