Bimme Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 De har jo ikke hette i str 74 og 80 ! Hadde tenkt å kjøpe, men revurderer p.g.a det. Dressen virket kjempegod ellers, freshe farger og prisen var OK! Sååå.. Er det noen som har hatt vinterdress uten hette og kan fortelle meg at det går an? Eller?
MintCondition Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 Har aldri vært noen fan av hette jeg, bruker å kneppe de av både sresser og jakker faktisk...bruker heller en god og vindtett lue, eller en sydvest om det er regnvær
Gjest Skrevet 1. september 2009 #3 Skrevet 1. september 2009 Enig med MintCondition. Har aldri hatt særlig behov for hette, har jo enten hals og lue eller hel finlandshette på vinteren. Derfor bare i veien egentlig.
Zitro Skrevet 1. september 2009 #4 Skrevet 1. september 2009 Dressene jeg har kjøpt har alltid hatt hette ja, men den napper jeg jo av med engang. Brukes aldri den... festes med trykknapper så den er lett å ta bort.
Verdens tøffeste mamma Skrevet 1. september 2009 #5 Skrevet 1. september 2009 Jeg liker helle rikke hetten så for vår del er det bare et pluss.. Men jeg kan skryte av pop-dressene, Veldig gode! :-)
annki83 Skrevet 1. september 2009 #6 Skrevet 1. september 2009 tar av hetta her også så fort jeg får dressen i hus. samme med jakker osv. bruker heller ikke å kjøpe gensere me hetter. syns de bare er i veien. jeg bruker luer med hals spnn finlandshette. vindtett og vanntett lue om det sko regne. er kun regtøyet her i huset som har hette på.
3småtroll♥ Skrevet 1. september 2009 #7 Skrevet 1. september 2009 Her blir også hetten tatt av. Har mange hetter liggende etter mange år med dresser og jakker;) Vi hadde dress til minste fra pop i fjor og var veldig fornøyd! Den var det faktisk hette på, men ble aldri brukt:) Som de andre sier- bruk heller en god vindtett lue. Enten en slik med skygge forran og bak i nakken eller en vindtett findlanslue. Troll har veldig gode slike luer! Foret med ull og vindtette- de sitter godt på barnet og blir ikke i veien når de snur på hodet slik hettene blir!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå