Gå til innhold

Hvordan er sexlysten???


InIr

Anbefalte innlegg

Jeg er sååå fornøyd med å være gravid, ikke bare har jeg lite plager, men jeg har også økt sexlyst! Er vel noe i det som skrives at det er mer blod i omløp i underlivet, for jeg får orgasme superfort og det er jo ikke å forakte! Sambo er jo selvfølgelig også veldig fornøyd med det, før måtte han jobbe hardt for at det skulle gå for meg... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sexlysten var på topp her også de første ukene, men nå som jeg sliter med bekkenløsning og får store smerter etterpå frister det lite, desverre.. Prøver å være intim og romantisk på andre måter, og har vi samleie prøver vi å bruke stillinger som ikke provoserer bekkenet så mye. Til vanlig har vi ett supert sexliv, så er litt fortvilende at vi skal ha det slik nå. Meeeen, som deg, merker at ogasmene kommer litt fortere nå jah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min fortviler litt over meg. De første ukene hadde jeg stor sex lyst,. men så fra den ene til den andre dagen var det bråstopp og hadde ikke lyst i det hele tatt i nesten halvannen måned. Lysten hadde begynt å komme seg igjen nå, men etter at jeg fikk en liten blødning i går etter sex, frister det jo ikke så veldig nå heller da.... Var sikkert bare en liten blodåre som bristet, men alikevell...

Huff jeg er nok ikke lett å gjøre seg klok på på dette området om dagen.... hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kalte du det? He he

Jeg har veldig svangerskapskvalme som ender i oppkast på ettermiddagen og ut kvelden. Når jeg legger meg må jeg sitte i senga for ikke å kaste opp mer.

 

Så det sier seg vel selv at Sexlyst er det siste jeg har.

 

Har vært kvalm 24 timer i døgnet fra uke 5 er nå 14 uker. Begynte å kaste opp flere ganger daglig i uke 9.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex???

Tror jeg hadde det for 14 uker siden... Ellers hadde jeg ikke hatt det så jæ..... som jeg har det nå...

Har kanskje hatt sex 2 ganger på disse ukene, stakar samboeren min.

Er utrolig kvalm, men kaster bare opp ca hver 3.dag.

Kvalm og brekninger hele tiden, prøvd akupunktur å det hjelper litt..

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lysten er ikke så ille og sexen er bedre enn normalt. Problemet er vel heller at jeg så sliten og oppblåst for tiden at jeg ikke orker. Samboer fortviler veldig og akkurat nå er jeg litt sur på ahn fordi han ikke forstår meg. Akk, disse hormonene også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hæ....., trur ektemannen min er rimelig oppgitt. Sliten, kvalm, redd, null lyst, Lurar på om det skal bli sånn i 6 mnd til? Då blir han nok desperat. Og om fødselen blir lik fyrste, blir det enno 5 mnd till å venta for han. Korleis taklar mennene dykkar dette? Min seier ingenting han, men ser at han ikkje syns det er spes. greitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet snart ikke hva sexlyst er lengere!! huff.. Jeg eier ikke sexlyst i det heeletatt. har ikke hatt sex på snart 2 mnd å ingenting som tyder på at den skal komme tilbake heller.. Stakkar sambo blir jo helt fra seg å nesten gnåler om det, noe som heller ikke får den til å komme tilbake noe fortere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre så ser det ut til at dette svangerskapet blir som forrige, og da ble det ikke mange ganger med sengevals i løpet av graviditeten. Heldigvis var jeg raskt klar etter fødsel så han slapp å vente så lenge. Det verste er vel egentlig at man ikke har lyst i det hele tatt, at det er ubehagelig å ha samleie. Hender jeg prøver å tilfredsstille han på andre måter, men er jo ikke så spennende det heller når man "jokker" i vei i full fart i håp om at det går snart for han;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det?? Hehehe..er 13+4 i dag og sexlysten har vært så og si ikke-eksisterende siden jeg ble gravid.....Vanligvis har vi sex daglig, så samboeren min er ganske frustrert ja:-/ Men jeg klarer ikke å presse meg når jeg ikke føler lyst i det hele tatt..Nå kjennes det heldigvis ut som at jeg begynner å få litt energi igjen, så håper sexlysten kommer sigende også!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sex lyst i det hele tatt.. asvhengi om jeg har baby i magen.. Jeg har rett og slett mistet lysten.. jeg og sambo har sex vær dag,men jeg finnes ikke kåt,eller har lyst.. gjør det egentlig mest bare for og tilfredstille han.. har vært sammen med han i 7 år, har prøvd masse forskjellig, men lysten er heeelt borte.. kjipe greier... bedre blir det sikkert heller ikke når jeg blir større,og babyen kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvordan du har det. Det er lett å føle seg alene med plagene. Så det er godt å vite at vi er flere som sliter med svangerskapet. For min del blir det litt ensomt også, fordi jeg er så kvalm at det er vanskelig å gå ut og å ta i mot besøk.

 

God bedring! Håper det ordner seg snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde heller ikke sexlyst de første 14 ukene, men når kvalmen er stilnet, frykten for å "miste" er blitt mindre..så har den sakte men sikkert sneket seg tilbake! Dere skal være glad dere har mennene deres der dere, så dere kan utnytte de når dere får lysten tilbake!! :) :) Verre med oss som blir alenemødre når sexlysten nå sniker seg tilbake. hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er lysten min tilbake etter den fæle kvalmen gav seg. Men er jo ganske trøtt enda og sovner stort sett hver kveld i sofaen klokken ni.

Men lysten min er det nå som før, men har en samboer som er en mann uten det normale mannfolk. Han trenger visst aldri sex! :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen har jeg vært i ganske god form så lysten har vært som vanlig. Men har også en samboer som Tessa-81 og han har visst aldri lyst på sex han heller! (Må jo ha skjedd da siden jeg er gravid, men det er lenge i mellom!) :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uvant for meg og lese om dere damer hvor mannfolkene deres ikke har så lyst på sex. Min mann er sex avhengi, og det har gjort at jeg har totalt ødelagt min sex lyst. det er veeldig slitsom med en mann som er sex avhengi. vi må ha sex VÆR dag. og når jeg har hatt mensen så har jeg måtte jobbe på han selvfølgelig. det er utrolig slitsom. Hadde jeg nektet, måtte jeg regne med at han hadde gått til noen andre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anonym 21.09 kl 23:06.

Dere bør få hjelp! Ekstrem sexavhengig som han er så må det nok noe hjelp til. Det kan ikke forventes at du skal "måtte" ha sex hver dag. Sammen må dere få hjelp til å takle dette. Ellers vil forholdet ikke holde og du vil kanskje ende opp med å avsky han.

Ønsker deg lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har mistet lysten, spesielt på han for og være ærlig. Kan kjenne at jeg "tenner litt" på en måte på andre(jeg er ikke utro altså), men ikke han. det er veldig synd. vi har vært sammen i 6 år, men sex livet vårt er ødelagt fra min side ihverfall. Jeg er vel litt redd for og si ifra, da han tolker dette som om han ikke klarer tilfredstille meg og blir bare sure miner. Når kvelden/natten kommer og vi skal legge oss, blir HELE humøret mitt snudd til lei,grinete.. tenker hele tiden : bli ferdig.. han er egentlig klar over at han har et problem, men legger det heller over på meg. Jeg kunne ønske at EN natt at jeg kunne bare ligge vedsiden av han og han holdt rundt meg, uten at det måtte bli noe annent. vis jeg på natten legger meg inntil han og holder rundt han, tar han hånden min et annent sted.. kjipe greier dette her.. vet ikke helt hvilken løsning jeg har..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff da...stakkars mannen her i huset... eg har vært kvalm sidenuke 5 og er no iuke 16 og eg orker han nesten ikke stakkar... Så her i huset er sex et ikke tema for øyeblikket... Var sånn i siste svangerskapet mitt også men då gikk det over på slutten og då hadde eg lyst hele tiden med svær mage og alt.... Hmmmm vi er underfundige vi gravide damer... Mennene våre sku hatt medalje som holder ut med oss hormonbomber..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei anonym! Jeg forstår veldig godt at det ødelegger sexlivet deres. Han har tydegvis et problem. Snakk om ytterpunkter, et par av oss har menn som ikke vil ha sex i det hele tatt, mens du har en mann som vil ha for mye. Jeg ser jo at begge deler er med på å ødelegge for forhold. Jeg undrer ofte om det er at han ikke tenner på meg, at han synes jeg er ekkel å ha sex med, om han fantaserer om andre osv. Jeg tar det innover meg. Ellers er sex for meg å holde liv i følelser og forhold. Det er en viktig bærebjelke i forhold, har forklart han dette og han vet hvor godt humør jeg er i etter vi har hatt sex. Han sier han skal bli bedre, men blir det ikke. Var etter vi fikk sønnen vår som er to år, at det gikk bratt nedover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje en enda mer kjip følse, jeg mener om mannen min plutselig ikke vil ha sex mer, så hadde jeg ikke følt meg så lekker, og begynnt og tenke om han har en annen osv.. kanskje de ikke mener noe med det, men vi damer er flinke til og tenke det negative=)

 

har prøvd og ta det opp med mannen min en del ganger at han må få hjelp på en måte, fordi det går ikke EN dag, uten at det må være noe. tilogmed når jeg har mensen.. men han vet det innerst inne, men vil ikk innse det tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt kjempelysten i det siste og føler jeg maser om sex hele tiden. Min tilvanligvis svært så lystne mann har takket nei flere ganger. Jeg tenker at det kanskje er litt uvant for han at jeg er så lysten og så lurer jeg på om han synes det er litt uvant å ha sex med en voksende mage med en baby inni, ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...