Gå til innhold

Anbefaling av megler i Trondheim!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde blitt glad for å få noen anbefaling av gode meglere i Trondheim. Vi skal selge en vertikaldelt halvpart av tomannsbolig og er på jakt etter en god megler. De tar seg godt betalt, så det hadde vært fint å høre hvilke erfaringer andre har.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har brukt Aktiv, til både kjøp og slag, og er veldig fornøyde.

Jeg vil IKKE anbefale megleronline.no, de vet jeg av tp familier som har opplevd utrolig mye krøll med.

Skrevet

Takk for svar, de er en av meglerne jeg har bedt om å få verdivurdering fra. Har kontaktet Aktiv, Eiendomsmegler 1 og Postbanken.

Skrevet

Vi hadde Heimdal Eiendomsmegling, megleren het vel Morten Kvernland eller noe.

Han fikk i hvertfall en god pris på leil. vi solgte, og om dere er kunder i Nordea så får dere rabatter på meglerutgiftene.

Har kjøpt gjennom heimdal to ganger (helt tilfeldig) og solgt en gang (siden vi var fornøyd med prosessen i kjøpene og prisen de tilbød).

Skrevet

Har en kamerat som solgte gjennom Aktiv, og han var ikke mye fornøyd. Tok en evighet og en halv å få utbetalt kjøpesummen, og han måtte purre lenge og true med advokat og hele pakka.

Skrevet

Trodde det gikk i orden ved overtakelse jeg? Har ikke solgt før så jeg har lite erfaring.

Skrevet

Vi brukte Aktiv både til kjøp og salg og er veldig fornøyde!

Megleren vi brukte til salg av egen leilighet var Erlenn S. Ingebrigtsen, han var utrolig jordnær og flink.

Liker ikke disse høy på pæra-meglerne som bare er opptatt av å ha finest bil og spisseste sko istedet for å selge hus og komme innpå kundene sine:-)

Skrevet

Broren min jobber i Heimdal Eiendomsmegling, og jeg anbefaler selvfølgelig dem:) Synes de er veldig proff og kundevennlig:)

Skrevet

Viktig for oss også at megleren er jordnær og tilitsvekkende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...