Pippilotta med 2 blå! Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Hvordan holder dere grøten varm under måltidet? Knerten bruker litt lang tid innimellom og da er jo grøten iskald til slutt! Noen gode råd? Og er det noen som vet om en 6-mndgrøt som kan blandes med melk? Virker som han liker det best. Evt om det går an å blande de andre med melk? Takk!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 30. august 2009 #3 Skrevet 30. august 2009 Føler hu mi liker grøten like så godt når den blir kald. Jeg vet ikke. Men jeg gjør ingenting for å holde den varm.. Jeg blander ut grøten i vannet med en gang det er kokt da, så blir den mer varm.Vet ikke om dette er feil, men jeg gjør det nå slikt da. Passer jo på at jeg ikke brenner henne med de første skjeene. Det med melk i 6 mnds grøt vet jeg ikke. Men det betyr vel bare at han får mer næring i seg?? Kan ikke se at det kan gjøre noen skade? Bare han ikke får for mye MME i seg da?? Gir du han selv, eller drikker han MME utenom grøten også? Mi er nå 10 mnd, og hun får MME to ganger i døgnet, og grøt to ganger i døgnet laget på vann. utenom det får hun ett skive målitd, ett middagsmåltid og frukt.
trillemamma Skrevet 30. august 2009 #4 Skrevet 30. august 2009 Kjøp en skål hvor du kan ha vann i bunnen, da holder grøten seg kald. Selges i enkelte barneutstyrsbutikker
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 30. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2009 Han får mme i tillegg ja. men drikker ikke så mye ved siden av grøten. Har vært mye tull med spisinga i det siste, derfor jeg lurer på om han ikke liker den kald.... Skal se etter sånn skål hvor jeg kan ha vann i bunnen.... Lurt!
MammantilPatrick Skrevet 30. august 2009 #6 Skrevet 30. august 2009 Har ikke kommet så langt ennå at jeg har det problemet, men hva med å ha skålen med grøt i et varmt vannbad mens du gir grøten??!
Suikerklontje Skrevet 30. august 2009 #7 Skrevet 30. august 2009 Jeg har grøtskåla oppi ei litt større skål med varmt vann. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå