Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Litt pinlig ting å spørre om, men kommer ikke på noe annet sted jeg kan spørre om dette... Er alene med jenta mi. Nå er det sånn at jeg har truffet en, og det ser ut som at det kanskje utvikler seg til noe mer... Dette er mitt første barn, og jeg har aldri vært intim med noen mens jeg ammer... For å si det rett ut, man bør vel ha bh'n på? Ser for meg en pinlig seanse hvor det bare renner.... For de som er sammen med bf er vel dette noe som ordner seg naturlig, men jeg aaaaner bare ikke hvordan det er for oss andre.... Uff, ser det ble litt rotete dette, er egentlig ganske sjenert i fht slike ting, håper noen skjønner hva jeg mener...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 ha på BH! med ammeinnlegg. jeg viste ikke det og selv om jeg ikke hadde noe særlig melk igjen første gang jeg hadde sex etter småen kom. så spruta jeg ned stakkars fyren med morsmelk... hehe. så ikke han noe mer... hehe
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #3 Skrevet 30. august 2009 tusen takk for svar! Tenkte meg at det var løsningen ja, hehe.... Håper han skjønner tegninga og ikke tar den av da:)
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 31. august 2009 #4 Skrevet 31. august 2009 Var aldri noe problem, tenkte ikke over dette med pupper og melk engang, mulig det rant noe melk men det merket aldri jeg i allefall:)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2009 #5 Skrevet 31. august 2009 Jeg hadde ikke på noen bh, og det gikk helt fint, selv om jeg hadde spreng...hadde håndmelka litt på forhånd da. Lakk litt i løpet av natta da, men spruta aldri noe på fyren.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. august 2009 #6 Skrevet 31. august 2009 typisk at sånt bare hender meg
Kyllingbein Skrevet 31. august 2009 #7 Skrevet 31. august 2009 Haha. Det skjedde med meg og. Satt oppå fyren når melka rant. Han lurte på om jeg hadde begynt å grine. Og spurte om akkurat det midt i akten. Hehe det var pinlig. Men han ville da møte meg igjen:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå