Gå til innhold

Noen unge mødre her ?


mjm88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg ser ikke på meg selv som veldig ung da... men det har vel noe med livssituasjon osv å gjøre=) men pr definisjon er vel alle under 25 år unge ar jeg lest mange her inne skriver:) Mannen min er 26 da:)

 

Er 22 blir 23 i løpet av neste år... så er 23 og da 2 barns mor:)

har termin 5 april eller muligens helt i slutten av mars=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må ha vert helt jævlig,kan ikke forestille meg det...tror ikke jeg hadde taklett det...:( masse lykke til me babyen,går sikkert kjempe fint :)

jeg er foresten 24 0g venter nr 2..sån passe ung jeg da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei alle sammen=) jeg er 18 år og har en gutt født juli 08,venter nr 2 ca 8 april 2010!=)da er jeg 2 barns mor som 19 åring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir 21 nå i oktober, og venter mitt første barn 3 april. Vi gleder oss utrolig masse, og håper alt går bra med den lille :) Gratulerer så mye til dere andre!

Kommer til å bli fantastisk å bli mamma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 20, og har termin 3april 2010 (har ikke vært på ul enda da, men det er dette legen sier er termin). Er første beibien vår og vi er superspente. Er i uke 13/14 nå, og fikk høre hjertelyden til beibien i dag..var såå spennende, og det gjorde det hele litt mer virkelig <3 har vært veldig dårlig nå den siste mnd..og føler ikke at det er begynt å gi seg noe særlig..mye kvalm..så har vært sykemeldt de to siste ukene..huff...håper dette gir seg snart så jeg kan nyte denne spennende tiden med den lille i magen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 år og venter nr 2 her :)

Var 19 da jeg fikk sønnen min.

Er 10+4 nå, og forløpig termin 23. april

Første mann var ikke planlagt, men det er nr 2 :)

Formen er varierende, mye slapp og trøtt og noe kvalm enkelte dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nordland her. enn du?

gleder meg kjempe mye til ul, men det blir vel ikke før om 7-8 uker :/ synes det er lenge å vente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 21. Men satser på å fylle 22 før babyen kommer. Foreløpig termin er 4. april, så er 14+2 nå. Er første, så synes dette er kjempe spennende! Jeg har ikke vært dårlig i det hele tatt, bare ekstra trøtt. Og jeg løper på do hele dagen. Har begynt å gruglede meg til ul, men synes det er veldig lenge til. Er ikke før i uke 19. Har vært hos jordmor, men hun kunne ikke finne noen hjertelyd. Jeg ble ganske stresset av det, selv om hun kunne kjenne ganske tydelig at det var noe inni der. Skal til jordmor igjen om noen uker for å prøve å høre hjertelyden en gang til. Er fra bergensområdet, men oppholder meg for tiden i Sogndal. Er student. Noen flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...