Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Skal på første date i morgen, og har så lyst til og legge inn en sang på nettsiden vi er på som "handler" litt om det på en måte...) At jeg gleder meg til og treffe en kjekk mann....)) Forslag??
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #3 Skrevet 30. august 2009 hmm den avr tricky!! Eneste som slo meg var Love is in the air!
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #4 Skrevet 30. august 2009 Var litt vanskelig ja. Love is in the air var et bra forslag. Andre forslag: So happy together-The turtles (men mulig den passer bedre for noen som faktisk er et par) Something about the way you look tonight-Elton John (passer kanskje bedre om en kvinne, enn om en mann.. men fin likevel) L-O-V-E- Frank Sinatra I'm so exited-Pointer Sisters
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #5 Skrevet 30. august 2009 Takk:))) Im so exited er jo bra da!!)))
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #6 Skrevet 30. august 2009 Hva med I want you med Savage garden?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå