Mamma's trolljenter Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Jeg er litt nybegynner her og prøver meg litt fram men er en ting som stopper meg nå! Holder på med en lue I begynnelsen av hver omgang skal jeg erstatte med 3 luftmasker og avslutte med en kjedemaske i 3 luftmaske. Men skal jeg da hekle staver i de 2 andre luftmaskene? Det blir ikke nok masker utifra det som står i oppskriften heller når en må erstatte...??? hehe.. Ble kanskje litt rotete dette her, håper noen forstår!!
Flyfly Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 Hva er det du hekler..? Kan du skrive litt av oppskriften..? så ken jeg forsøke å hjelpe deg
Mamma's trolljenter Skrevet 30. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2009 her er oppskriften: http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b14&d_id=5〈=no nå har jeg forstått at jeg må hekle i luftmaskene(?) men det blir jo store hull i heklingen da??
Nyseryllikberta Skrevet 30. august 2009 #5 Skrevet 30. august 2009 Når du begynner på ny omgang pleier en stav å erstattes av 3 luftmasker, neste stave hekles som vanlig.
Flyfly Skrevet 30. august 2009 #6 Skrevet 30. august 2009 Når du avslutter med en kjedemaske i 3. luftmaske er "ringen sluttet" som skrevet over erstatter de tre luftmaskene en stav, du skal ikke hekle noe mer i de to andre luftmaskene. Håper du får det til Hekling er kjempe gøy Min svigermor lærte meg å hekle, hun sa at man aldri blir skikkelig flink visst man ikke lærer seg å jukse litt
Mamma's trolljenter Skrevet 30. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 30. august 2009 Takk takk... Nå har jeg sendt bud på svigermormor Hehe... kanskje hun lærer meg å jukse litt! Takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå