tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Vi skal bygge, men jeg finner liksom ikke akkurat DET huset i noen kataloger. Har funnet to som jeg har lyst å mikse sammen, men kan overhodet ikke tegne, og ser ikke poenget i å bruke titalls tusen kr på et lite utkast, sånn i første runde. Noen som har lyst å hjelpe meg? Trenger overhodet ikke med riktig mål etc, bare en kladd liksom;) Nå rister dere sikkert på hodet av meg men...I'm desperat!
b77h Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 Vil anbefale dere å ta kontakt med en arkitekt dere liker stilen til, og be om et utkast om det bare er det dere ønsker. Det koster ikke titalls tusen - dere velger selv hva dere ønsker tilbud på. Det lønner seg helt sikkert i lengden, og dere får kanskje også hjelp til å komme frem til hva behov dere faktisk har. Og dere får et hus som er tegnet ut i fra deres behov og livsstil - ikke et gjennomsnittsmenneskes. På forhånd kan det være lurt å skrive en liste over hvilke behov dere har (rom, areal, div funksjoner), og samle foto av den stilen dere liker på andre hus. Lykke til ;-)
turbomamma-til snart 3 Skrevet 31. august 2009 #3 Skrevet 31. august 2009 Hei, min mann er sivilarkitekt og jeg er nesten ferdig utdannet med master i arkitektur og landskapsarkitektur. Vi har startet et lite firma ( ved siden av fast jobb og studier) og kan gjøre kjappe ideskisser og innledende analyser. Vi legger vekt på at boligen skal passe til deres behov, og har kompetanse på energieffektive bygg. Hvis du er interessert, send gjerne en epost til [email protected], så kan vi få vite litt mer? Håper å høre fra deg/ dere.
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 31. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2009 oi oi..det var interessant;) skal sende deg mail!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå