meg & to små vampyrer Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 Ikke derfra, fra krusedull, men har altså en mooncup. Jeg blør ganske kraftig, så kan ikke bruke den på de 4 verste dagene. Eller på 5 av 8 dager kan jeg vel ikke det. Men for de som blør mindre er det sikkert bedre...
Blir en til to? Skrevet 30. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2009 okei. var egentlig i henhold til bestillinga jeg lurte, om de er seriøse:)
Gjest amandine Skrevet 30. august 2009 #4 Skrevet 30. august 2009 Jeg fikk derfra for en mnd tid siden, ikke noe problem i det hele tatt, og rimeligere enn krusedull, tror jeg? Og er kjempefornøyd, forøvrig! Ingen smerter og tre dager kortere mens...
Sylteflesk Skrevet 30. august 2009 #5 Skrevet 30. august 2009 Jeg kjøpte min derfra, gikk kjempefint det. Rask levering også. Men det er 3 år siden da, men de var i hvert fall seriøse da.
meg & to små vampyrer Skrevet 30. august 2009 #6 Skrevet 30. august 2009 Haha, det var ikke så lett å vite. De fleste lurer jo på hva slags greier de er disse bergene vet du;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå