Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 H*n har junior dyne nå å klarer seg egentlig passe med den. Så jeg lurer på hvor høye deres har vært når dere har bytta.. Dyna h*n har er 1.40 lengde og h*n er 106 cm nå..
Gjest Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 Gutten vår bruker juniordyne fremdeles, men skal bytte til stor dyne nå - etter eget ønske. Han er et sted mellom 115 og 120 cm. (..og jeg kan vel forstå dét, som er 170 cm selv, og "måtte" bytte ut min 2,0 m og ALTfor korte dyne (hehe) til en deilig, passe lang 2,20 m dyne....) Dersom gutten deres ikke syns dyna er for kort, er det vel ingen grunn til å bytte- men en dag dere kommer over et "kupp" i en sengetøysbutikk, er det vel bare å slå til... Hvis ikke dere, som oss, har huset fullt av ubrukte voksendyner...som er for korte til de voksne..
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #3 Skrevet 30. august 2009 Byttet da hun var 3,5 år og ca. 93 cm.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #4 Skrevet 30. august 2009 Det var det jeg tenkte at jeg skulle, vente til jeg fant et bra tilbud. H*n er veldig varm av seg så jeg tviler egentlig på at h*n noen gang vil ha større dyne. H*n har det etter mor i huset iallefall, jeg ligger kun i laken mesteparten av året!!
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #5 Skrevet 30. august 2009 Begge gutten fikk stor dyne da de var tre år. Sammen med stor seng. Begge deler sto klart og ventet på soverommet etter selskapet på treårsdagen. Store gutter (les: gutter som er blitt tre år) sover i store senger! Med store dyner. Nemlig! Bare smågutter (les: så lenge man ikke har hatt treårsdag) sover i "babyseng" med "babydyne"! Ellers har jeg blitt fortalt av ekspert på område at en dyne skal være absolutt minimum 25 cm lengre enn en selv, helst minst 30 cm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå