Gå til innhold

Vil ALLTID EL-tester slå ut hvis man er gravid ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På meg slo den ut 4 dgr før graviditets testen sist. Så og at den slo ut en stund etter ma. Har du positiv el?

Skrevet

det lurer jeg også på!

jeg syns mine eggløsningstester er så vanskelige å tolke, for noen dager er teststreken klart mye lysere enn kontrollstreken, mens noen dager i det siste (har etter beregningen ikm i går) har den både vært noe svakere og omtrendt like sterk!

graviditetstestene er negative, bruker strimler.

Skrevet

Har så sykt ømme pupper på 3.-4.dagen og på lørdag fikk jeg så mens-smerter at jeg måtte ta paracet og tilogmed handlet inn OB, så sikker var jeg på at NU! kommer endelig mensen !

Men neida..... Enda ikke en dråpe tante.

Skjønner ikkenoe - tenkte kanskje at det var EL istedet da, siden det ikke kom noe blod - så tok en ELtest i går ettermiddag - men teststreken var bare svak, ikke like sterk som kontrollstreken - så da er det jo ikke EL heller ?

Men hadde jeg vært gravid så hadde vel test-streken på EL-testen blitt sterk, slik den blir når man har EL, eller ?

Skal til gyn kl. 15 - gleder meg til å forhåpentligvis få ett par svar på hva kroppen driver med :-)

Skrevet

Slo ut på meg 3 dager før ikm. Det gjorde cb og;) Men jeg har digitale el-tester. Orka bare ikke den strekstydinga! Veldig greit med dig el-test!

Skrevet

Masse lykke til idag. Gi oss en oppdatering når du har vært der. Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...