Gå til innhold

begynner og bli litt lei....flere som kjenner seg igjen?


longbeach

Anbefalte innlegg

je er i uke 36 nå,og kjenner på kroppen og i hodet at nå kan je godt få babyen ut snart...kynnere,slapphet,engstelse og itte minst så lurer je jo på hvem den lille tassen i magen min er og ser ut...=)

 

På en annen måte vil je itte ha han ut siden je itte har født før og er redd for alt mulig igrunn...høres kanskje litt teit ut,men er jo mange tanker som svever ang fødsel og om man "klarer" og ta vare på en sånn liten en som er totalt avhengig av deg hele tiden...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er bare i uke 32, og er allerede lei:-( Forrige svangerskap forsto jeg aldri at folk kunne si noe sånt, men nå er jeg med på hva de mente... Har vært MYE tyngre denne gang, og føler meg mer høygravid nå enn dagen før jeg fødte sist... Men for all del- jeg håper jo ikke babyen melder sin ankomst helt enda, det er jo aaaalt for tidlig!!

 

Lykke til med fødselen, det kommer nok til å gå så bra så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg på her.... I dag har det vært en sånn skikkelig kei dag:-( Sliten og trøtt hele dagen, selv om jeg sov ganske ok i natt( dvs, var oppe bare to ganger og sovnet ganske fort igjen). Lurer på om babyen på disse "tunge" dagene vokser mer, er det derfor man føler seg mer sliten noen dager?? Er 35 fullgåtte uker på tirsdag, så det begynner jo å nærme seg, men fem uker til føles utrolig lenge nå!!!!!! Har en rar følelse av at han kommer litt før også. Han føles så "ferdig". Helt greit om han melder sin ankomst uka før termin, da er det høstferie for storebror og litt lettere med barnevakt;-)

 

Lykke til alle som venter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempeenig, nå skjer det jo ikke noe "spennende" lenger, ingen nye merkedatoer eller uker, bare venting og voksing:)

Det virker kanskje litt dumt å si, men det var jo gøyere da det skjedde store ting hver uke og man kunne glede seg til alt mulig.

 

Jeg er ikke redd for fødselen, så jeg håper bare han kommer ut før og ikke etter termin, kan tenke meg det blir laaaange dager når det nærmer seg uke 40:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 35 fullgåtte uker i morgen, og, -ja, synes det er tungt nå!

Ikke mye tiltak i meg nå nei. Håper det hele blir lettere igjen når hodet fester seg og magen synker litt ned.

-Det er lov å håpe : )))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra det itte bare er meg som har det sånn...

Er jo itte med mening at man er lei og vil være ferdig med dette,men tar jo veldig på kroppen og alt mulig igrunn... itte minst hormoner også.. hatt en slik typisk grinedag idag,pga at nav har funnet ut at pengene je sku ha fått fra juni itte kommer før 20 oktober...og je har termin 4,og null inntekt nå.. huff.. men ja..

Var litt mer gøy når det skjedde store ting man kunne "glede" seg til..fødselen er jo på en måte det for da er jo h*n her,men er jo også det skumleste og føler je da iallefall.... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sliten og trøtt ja. Har blitt ei skikkelig "sippe-guri"! Gråter for den minste ting, er deperimert og kjempeklar for permisjon nå. Vet ikke hvordan jeg skal holde ut 4 uker til med jobbing, før permisjonen starter... Får meg ikke til å sykmelde meg heller, selv om det er veeeeldig fristende å trappe ned litt. Har ellers ingen plager. Bare trøtt, grinete og lei! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare 33 uker på vei, men er til tider vedlig lei. SLiter med smerter i ryggen når jeg sitter/ ligger...Sliter med bekkenet når jeg går/står/ snur meg i sengen. Og begynner å syntest det meste er tungt og småvondt nå...ber om fødsel om 5uker :) Håper bare jenta mi kan snu seg før den tiden, hun har sittet i seteleie en stund nå...mye en skal tenke på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel si bare ja og nei.. Kjenner jeg er litt lei, og 1 mnd høres lenge ut, men samtidig har tiden bare fløyet avgårde og tanken på at jeg bare har en uke igjen på jobb er litt skremmende også! I tillegg ligger jenta fremdeles med rumpa ned, og blir det keisersnitt kan det visst fort bli inntil to uker før termin - og da er jeg plutselig mamma snart! Kjenner jeg er litt utålmodig samtidig som jeg føler jeg trenger litt mer tid til å forstå hva det faktisk er jeg går inn i.. Men gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lei ja.jeg er i uke nr 33 med nr to. jeg har det jo bra bortsett fra; hallsbrann,uroligeben,hodevondt,hermorider og en mage som er stor og tung, så bare gleder eg til jeg er ferdig,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 35+1 og begynner å bli smålei, men det er mest når jeg er trøtt og ikke får sove. Sliter veldig med å få sove om natten og da er jeg så frustrert og lei at jeg vil spy. Ellers har jeg ikke noen plager heldigvis.

Men savner å gå i mine gamle klær og ta meg et glass vin på kvelden.

 

Ellers så er jeg jo livredd for å føde, og jeg vet ikke om jeg vil bli klar noen gang. Er ikke SÅ lei at jeg er klar for det, dessuten har jeg ikke kjøpt inn alt jeg skal ha til babyen heller. Veldig treg i her i gården ja ;)

 

Men tipper jeg skal bli lei så fort permisjonen starter;) Vi får se!

 

Lykke til alle sammen! :) tenk at oktober er så nært... tiden har jo egentlig gått ganske fort synes jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner også å bli litt lei... Jeg er i uke 36 og det er tungt å bevege seg, tungt å snu seg i senga, dårlig med søvn og så begynner jeg å bli rimelig lei denne svimmelheten (pga lavt blodtrykk) og ikke minst kvalmen.

 

Ellers har jeg ikke noe å klage over, og jeg tror jeg skal bruke disse siste ukene uten barn på å besøke venninner. Det kan hende det blir en stund til jeg får muligheten til det.

 

Fødselen gruer jeg meg ikke til. Det som skjer det skjer. Og jeg er av den oppfatningen at jo mer man planlegger i det henseende jo mer skuffet blir man fordi ting ikke gikk som planlagt.. Men jeg gleder meg til å hilse på tullemor og til å holde henne i armene mine :) Det tror jeg er det mest fantastiske ett menneske kan oppleve!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HUFF JA.

E seriøst skit lei!! Uke 36 nå så ikke SÅ lenge igjen. Sliter vannvittig med halsbrann og de vanlige medisinene man kan kjøpe uten resept virker jo ikke noe. Blir så frustrert og sur :(

Gleder meg veldig til å bli ferdig. Bare å håpe jeg ikke må gå 2 uker over tiden denne gangen også.. krysse fingre, tær og alt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...