Gå til innhold

Synes Hennes og Mauritz har en grusom mote for små gutter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem kler gutter i flammeklær og dødningehoder?

Synes Hennes og Mauritz har en grusom mote for små gutter.

Vil de virkelig at smågutter skal se ut som amerikansk "trailer trash"?

Har alltid kjøpt en del klær der, men nå er det slutt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig, jeg finner heller ikke noe på H&M lenger.

Flammer er grusomt grellt, dødningshode på ei t-skjorte er ok om 6 åringen ber om det selv.

Skrevet

Helt enig.

Handler nesten aldri der.

Skrevet

Synes dere det er mer stilig med smågutter med finskjorter og fløyelsbukser? At mange gutter liker røffe ting er vel ingen bombe. Mange mødre kler guttene sine latterlig nusselig eller nerdete. Jeg synes det er kult med flammer og dødningehoder, jeg.

Skrevet

Jeg syns dødninghoder og flammer ikke har noe på smågutter å gjøre!!!

MEN, H&M har da myyyye annet fint til små gutter,jeg handler masse der. =) Trenger jo ikke å kjøpe akkurat DEN genseren med dødninghode på da,og heller kjøpe noe annet.

Samma hvor man handler det da, Kappahl, Cubus, Lindex, Name It osv.

De butikkene har jo garantert noe vi ikke liker der også,og da kjøper vi noe annet.

Ser ikke helt problemstillingen din....

Skrevet

Helt, helt enig med HI. Mine sønner går i klær fra Ralph Lauren, Jacadi og Burberry- de lager pene klær med god kvalitet. Kunne aldri tenke meg å la dem gå kledd i grelle stygge barnesoldat-klær fra billigkjedene. (Ville selvfølgelig ha kjøp rimeligere klær hvis det var noen som lagde den stilen jeg liker).

Og til deg over- ja jeg syntes så absolutt at det er penere med skjorter og fløyelsbukser enn blodharry dritt klær som ville sett mer passende ut på en kriminell tenåring enn en liten 2 årig prins!

Skrevet

Jeg finner masse fint der jeg ,syns ikke det er så mye dødningshoder eller flammer .

Skrevet

Jeg morer meg over hyklerske mødre som ikke tillater et dødningehode på klrne men som samtidig lar gutta eke med pistoler og sverd :)

Eller har H&M usannsynlig mye stygt. Cars, Spiderman, Batman, SvampeBob ol. Skrekk og gru.

Skrevet

H & M finner jeg ikke mye fint på gitt.

Det går eventuelt an å finne noe basisvarer som sokker, luer og votter osv.

Ellers så har jeg virkelig ikke funnet et merke som har "alt", men liker veldig godt svenske Villervalla.

Så lenge jeg kan bestemme så blir det slik, etterhvert vil vi vel også måtte forhandle litt med småtten når hans egen mening kommer frem.

Skrevet

20:23- stakkars lille deg. Hvorfor er jeg en snobb som kjøper pene klær fra fine merker til mine gutter når jeg har råd til det? Tror du det er det i seg selv som konstituerer snobberi? Da er du rimelig dum, eller kanskje bare blendet av misunnelse. tulling.

Skrevet

jeg er enig med anonym 20.23

DU ER EN SNOBB!

ikke på grunn av klærne du kjøper, men måten du forteller det på!!

Skrevet

Ja enig om dødning hoder og spiderman og cars og gud vet hva de trykker på klærne. Men synes de har en del fine bukser og gensere også, selvom det ikke er favorittbutikken min.

Dessuten har de "Hello Kitty" på ca 70 % av jenteklærne, det er muligens uskyldig men jeg fordrar ikke den jævla katta (eller hva det nå er), og er glad jeg enn så lenge ikke har en jente som "bare må ha" disse greiene... Pjuk!

Skrevet

Jeg må også si meg enig i 20.23. DU ER EN SNOBB!! Kun merkeklær til små barn som vokser ut av klærne raskere enn man rekker å blunke, ja det er snobberi mener jeg. Minner litt om kjendisbarna.....

Jeg synes igrunn alle kjedene har noe fint til små gutter. Har også funnet mye fint på H&M, som ikke det er dødningshoder på.

Men når det er sagt, jeg har ingenting imot små gutter som har flammer og dødningshoder på klærne, jeg synes bare ikke det er noe fint!

Skrevet

Jeg liker ikke flammer, men dødningshoder går greit om ikke hele genseren er full av dem f. eks.

Men kan ikke si jeg har sett så mye av det på H&M egentlig. Mer av cars og andre eventyrfigurer.

Det jeg pleier og handle på H&M er joggebukser og gode gensere. For det syns jeg de har der. Gode joggebukser, som er så fint og bruke i bhg.

Ellers liker jeg best exit.

Skrevet

Slæpp off! Alle vet jo at de som skryter slik av "merkevareklær", er de som kjøper dem for 10 kr på ebay sydd av barn i Kina.

Skrevet

Ser ikke helt problemet jeg. Kjøper stort sett alt av hverdagsklær til gutten min der, og han har ikke noe kammo-,flamme-, dødningehode- eller spiderman/batman klær.

Kjøper ensfarget, stripete eller med Carsmotiv på, og han blir så fin atte :)

KappAhl sin gutteavdeling er tragisk den, i de fire (hvorav to av de er store) KappAhl butikkene jeg har vært de har de bare undertøy til gutter som bruker str. 86 og oppover. DET er dårlig det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...