Gå til innhold

Sååå forkjøla..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble sendt hjem fra jobb på Fredag og nå må jeg være borte fra jobben i morgen også. Det er så dritflaut da jeg har jobbet der mindre enn 1 måned! Sukk og stønn.

Litt sympati da damer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det bare i disse tider! Og ingen kan si noe på at du er hjemme når du er syk=)

God bedring og god klem!!

Skrevet

Har du pådratt deg noe svineri nå eller??

God bedring :)

Skrevet

*trøsteklem* (fra meg som forresten ikke driver med innavl, hrmf!)

Skrevet

mona

vel, du driver fortsatt med avl på helt ukjente individer som du ikke har noen forutsettning for å vite noe om foreldre eller bakgrunn til. dessuten, hvordan vet du at du har to flotte marsvin å avle på? altså, jeg har et fryktelig "strengt" syn på dette med avl av dyr og jeg synes folk er alt for slepphendte med dette.

uansett, takk for trøstepåklemmen. jeg saknar dig på msn!! <3

..

jeg har ikke feber så tror ikke det er noe influenza. har heller ikke vondt i kroppen. bare hoster, nyser og snørrer. dessuten er jeg helt tett i hue og hadde utrolig vondt i halsen på fredag. greit at en ikke kan noe for at man blir sjuk, det er bare litt kjipt i helt ny jobb. snufs og snørr!

Skrevet

Uff, god bedring =))

Jeg har vært forkjøla i 2 uker og på onsdag sist uke fikk jeg bihulebetennelse i tillegg... er nå på penicilin og kjenner at det er godt jeg skal gå på den noen dager til, for jeg er ikke bra =))

Føler veldig med deg og håper for din skyld at dette går fort over og at du ikke er like uheldig som meg =)))

God bedring-klem fra meg =)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...