*Bo*og*Junior* Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Vondt i korsryggen, hetetokter og kraftige kynnere som kommer hvert 10-15 minutt, de varer 1-2 min. Er det noe på gang, eller er det slike maserier? Hilsen førstegangs.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 Maserier går visstnok ofte bort hvis du går litt rundt, tar en varm dusj eller lignende. Rier gjør ikke det... men alt er så individuelt at det er litt vanskelig å si. Du får fortsette å ta tida og se om de kommer noe hyppigere eller ikke. Jordmoren min anbefalte å ta en liten spasertur, et par Paracet og en varm dusj før man gikk og la seg nedpå og slappet helt av. Om kynnerne da fortsatt kommer og det gjør vondt i korsryggen, da kan det godt hende det er rier. Lykke til! (jeg har også hatt sånne, men de forsvinner igjen etter en stund så her er det nok bare kynnere).
Miss Honey Skrevet 30. august 2009 #3 Skrevet 30. august 2009 jeg har også hatt kraftige kynnere med 10-15 minutters mellomrom de to siste dagene nå.. men de gjør ikke vondt i det hele tatt. har hatt noen andre rare stikkende smerter. men ikke i forbindelse med kynnerne.. men ikke noe mer som har skjedd.. jeg er også førstegangs og veldig spent på om det skjer noe snart;)
*Bo*og*Junior* Skrevet 30. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2009 Takk for svar! Har gått med masse kynnere i snart en uke nå, har hatt mye fra før av, men det har virkelig tatt seg opp de siste dagene. Kynnerne jeg har hatt i dag nå er vonde og sterkere enn tidligere. De har til tider vært så sterke at jeg har blitt kvalm. Men det har roet seg litt nå, så det virker som om det bare er litt lureri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå