Gå til innhold

Merkelig....jeg kjenner ikke noe enda???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 15+3 og har enda ikke lkent liv. Dette er nr 5 og jeg har kjent det tidligere i uke 12 med de andre bortsett fra med nr 1. Jeg har mye vondt i ryggen og magen men det sier jordmor at er disse berømelige ligamentene....ja jeg vet at de kan være vonde men jeg kjenner at det ikke er de. Jeg har GBS også. Jeg har en slik følelelse som om det bare er noen få uker igjen til fødsel om dere skjønner... jeg har nedtrykk av og til og det stikker i skjeden slik som det er noen uker før termin at det gjør seg klart til og skje noe.

Blir litt engstelig for at det er noe galt jeg. Merkelig følelse det der. Var til legen på fredag for og si at jeg er VELDIG sliten om dagen og orker ingenting og er helt tom for energi....skal det være slik liksom. Men legen gjorde ikke noe. Ingen andre prøver enn jernlageret mitt på nytt siden det er litt lavt. Men ikke blodtrykk eller urinprøve eller noe.

Mye utflod men ikke blødning i dette svangerskapet enda...bank i bordet!! Skal legge til at jeg har mistet 5 ganger også men det var ikke etter uke 8 så det er jo lenge siden men har hatt blødninger i uke 12,18,26. Holdt på og miste i uke 18 med nr 3 var da innlagt en uke for hvile, bare gå på do ikke noe annet.

Skal ikke på ordinær ul før 21 september.

Noen som kanberolige meg på at dette ikke er noe farlig tro.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville bedt legen om henvisning slik at du får en sjekk på sykehuset før ordinær ul.

Mest pga at du skal slippe å bekymre deg.

Ang det at du ikke har kjent liv så kan det jo være at du har forranliggende morkake.

Er 2 gangs og kjente først liv for under en uke siden er 18+2 i dag. Det er nettopp pga trolig forranliggende morkake. hadde det forrige gang også.

Eller så håper jeg alt er ok og går bra. Ble selv lagt inn i uke 28 forrige gang med premature rier og åpning. lå på sykehuset 1 mnd. Er sterkt plaget med kynnere nå også men håper jeg slipper det samme denne gangen.

Masse lykke til

Skrevet

Jeg har mye kynnere også og det er tidlig for meg.

Jeg skal snakke med legen til uka tror jeg om det ikke blir bedre.

Noen andre som har noe godt og si.

Skrevet

Ville nok fått meg en ekstra UL jeg, ta en privat en vel. Men du kan jo være så uheldig som meg da, å ha morkaken foan babyen. Jeg er halvveis og kan med hånden på hjertet si at jeg kjenner liv max en gang om dagen. Det er skikkelig kjipt, man blir fort litt nervøs av sånt. Skjønner forresten godt at du er sliten...vi har bare to fra før... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...