Uro4 Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Hun er av og på puppen hele tiden. Gaper og virker interresert... to sug, så slipper hun hyler, og gaper igjen.. henger seg igjen på puppen, to sug og av igjen.... Er hun egentlig ikke sulten eller... Kjenner jeg får helt fnatt og blir irritert fordi jeg ikke skjønner hva hun vil... hun er 5 uker... Så mye enklere med flaske...
Dubros Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 Vel, sånn holdt gutten min på også. jeg holdt på bli gal for jeg skjønte ikke hvorfor han hylte og ble så sinna. Det viste seg at min gutt hadde kiss. En låsning i nakken. Ville ha sjekket det opp hvis jeg var deg....
Uro4 Skrevet 30. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2009 Men, hun snur hodet til begge sider og sover med hodet begge veier... KAn det være låsning da??
bl0mma Skrevet 30. august 2009 #4 Skrevet 30. august 2009 Jag går ut ifra att du har nok melk? Kansje det ikke komer fort nok?
rima Skrevet 30. august 2009 #5 Skrevet 30. august 2009 Sånn har vi det om kveldene, lillegutt er åtte uker. Det jeg har funnet ut er at han er stuptrøtt. Da blir han gjerne sint. Han leter etter pupp, to sup og så vrir han på seg og hyler. Så å gi pupp når han er så trøtt er en kjedelig opplevelse. Jeg har nå begynt å gi han mat før han blir kjempetrøtt. På dagtid får han ofte mat når han har sovet og er uthvilt. Da kan han blid og fornøyd ligge i vippestolen og leke før han blir trøtt igjen og blir lagt. Om det kan være ei trøtt jente som blir sint hos deg kan det være lurt å prøve å snu litt på rutinen..?
Chupa chups Skrevet 30. august 2009 #6 Skrevet 30. august 2009 Kan være at melka ikke kommer fort nok, og at hun er trøtt og gretten, som ei over her sier. Prøv med sånn nesespray for å få det til å renne lettere, det hjalp hos oss. Jeg holdt på å gi opp før jeg prøvde det, men etterpå var jeg sååå glad for at vi fullammet i 6 mnd! Styr unna flaskestyret med mindre du MÅ, det er ikke lettere... Lykke til!
mamman til to gutter Skrevet 30. august 2009 #7 Skrevet 30. august 2009 Det kan være låsninger selvom hun snur hodet begge veier, men da vil de ofte "jukse" når de ser mot den ene siden. Både sønnen min og andre jeg vet om snudde hodet begge veier, men hadde låsninger likevel. Det sønnen min gjorde var at når han skulle se mot den ene siden, så så han alltid oppover og mot siden, aldri rett til siden. Han sov faktisk mest med hodet i den retningen det gjorde vondt å snu, men bare fordi han jukset sånn at han ikke fikk vondt. Jeg ville fått sjekket opp det hos en manuellterapeut (mange fysioterapeuter aner ikke hva de holder på med når de sjekker for låsninger, vet om flere som har bekreftet at alt er bra selvom det har vært store låsninger), sjekk på denne siden for å finne en i nærheten der du bor som jobber med barn: http://www.manuellterapi.no/default.aspx?sid=85 Hvis ikke det er det, så kan det være at melka kommer tregt som flere andre er inne på, da kan du enten håndmelke litt sånn at melka kommer i gang, eller så finns det en nesespray du kan få resept på av legen som setter i gang melkeutdrivingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå