2tettebabyer Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Mulig det bare er hormonene og misunnelse, men jeg er så lei av at gubben stadig er ute med gutta og drikker seg så hengedritings at neste dag og blir ødelagt. Han ligger gjerne å sover til 6 om kvelden. Når han kommer hjem er det bare vas som kommer ut av kjeften, og dagen derpå er han potte sur uten at jeg har gjort han en dritt. Føler at jeg sparer penger for å kjøpe fornuftige ting til barnet kommer, mens han bare bruker overskuddet på sine unødvendige ting. Noen fler som har det sånn?? og er det noen tips til å takle slike gubber??
Sommerfugl82 Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 Ha,ha, tanken slo meg i dag ja, da han kom hjem 07:30 i morrest. Han var ikke dritings da, men lukta av røyk og sprit er ikke det jeg higer mest etter nå nei. Da har han vært på mc fest etter byen, noe han liker veldig godt. " Der kan jeg slappe av " sier han da. Jeg vekte han igjen i 12:00 tiden, og sa det var tid for å gjøre andre ting. Etter to timer var han med på en tur i skogen - i regnværet;) Jeg sa at det er ikke slik at at utfluktene på byen hver helg, skal ødelegge resten av helgen....jaja sier han da....Han blir nok overrasket når det kommer en ny sjef på nyåret;) Han ligger på sofaen nå da, og har vært der siden vi kom hjem fra skogsturen...... Tips til hva man gjør, det vet jeg ikke. Ikke alle menn er like " gravide " i løpet av de 9 månedene, og må vel kanskje oppleve endringene når de nærmer seg termin / fødsel etc.... Men, men....skal ikke nekte han å dra ut, men synes at elt kan være med måte - i hvertfall i disse tider;)
2tettebabyer Skrevet 30. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2009 haha :-) jeg nekter ikke han å gå ut jeg heller, og min mann var og på mc fest i går :-) men han skal jaffal ha for å være med deg ut i skogen på tur i regnet. Min mann starta med å skrike til meg fordi jeg hadde lånt tarrot kortene hans for en venninne av meg lurte på om jeg kunne se på noe. og da var kl 15.00. hm.. jaja, han snakker vel til meg etterhvert og jeg håper virkelig han angrer seg. :-) MANNFOLK !! :-)
C_Haga Skrevet 30. august 2009 #4 Skrevet 30. august 2009 Ja, jeg er også dritt lei full mann. Føler samboern min drikker mer nå enn tidligere, og han pleier å tulle med at han drikker for meg også siden jeg ikke kan drikke nå. Tror han prøver å "feste av seg" så mye som mulig får babyen kommer, og han skjønner at han ikke kan holde på sånn her hver helg når babyen kommer. Det har bare skjedd en gang at han kom hjem om morningen, så han pleier jo alltids å komme tuslende hjemover i tre tiden på natta - etter at uteserveringen har stengt. Og han pleier ALLTID å ringe litt før tre på natta, for å snakke shit eller å spørre om jeg kan hente han - selvom vi bor midt i sentrum, så jeg har som vane å skru mobilen på lydløs så han ikke vekker meg. Han prater også masse manshit når han er dritings, og det er mest irriterende synes jeg, og neste dag er han plutselig så hyggelig og kosete igjen... Jeg føler også at jeg sparer til å kjøpe fornuftige ting til babyen, mens han bare fester og spiller bort sine penger. Han sier alltid at han skal vokse opp og ro seg ned mer - så da håper jeg virkelig han gjør det snart!
C_Haga Skrevet 30. august 2009 #5 Skrevet 30. august 2009 Ja, jeg er også dritt lei full mann. Føler samboern min drikker mer nå enn tidligere, og han pleier å tulle med at han drikker for meg også siden jeg ikke kan drikke nå. Tror han prøver å "feste av seg" så mye som mulig får babyen kommer, og han skjønner at han ikke kan holde på sånn her hver helg når babyen kommer. Det har bare skjedd en gang at han kom hjem om morningen, så han pleier jo alltids å komme tuslende hjemover i tre tiden på natta - etter at uteserveringen har stengt. Og han pleier ALLTID å ringe litt før tre på natta, for å snakke shit eller å spørre om jeg kan hente han - selvom vi bor midt i sentrum, så jeg har som vane å skru mobilen på lydløs så han ikke vekker meg. Han prater også masse manshit når han er dritings, og det er mest irriterende synes jeg, og neste dag er han plutselig så hyggelig og kosete igjen... Jeg føler også at jeg sparer til å kjøpe fornuftige ting til babyen, mens han bare fester og spiller bort sine penger. Han sier alltid at han skal vokse opp og ro seg ned mer - så da håper jeg virkelig han gjør det snart!
Sommerfugl82 Skrevet 30. august 2009 #6 Skrevet 30. august 2009 Ha,ha.....ja det kan jeg tenke meg...en egen rase det der tror jeg;) Jeg orker hvertfall ikke furting over alt mulig dagen derpå, når han allerede har vært ute å strukket strikken til morraskvisten... i tillegg hadde jeg en stk full lillebror som fant ut at han absolutt skulle ligge over hos oss da klokka var 02:00 inatt, ettersom vi bor ganske sentralt, så jeg har vært nok våken i natt ..... - be han slå opp i kortene, og finn en feil;) - han skal være snill med deg som sikkert har laaaange dager.- Nå hompa forresten mannen til sengs igjen;) Ha,ha - de tåler ikke å drikke lengre:D
2tettebabyer Skrevet 30. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 30. august 2009 takk for svar. :-) Jeg føler og at han drikker mer nå enn før, og han sier også at han skal drikke for begge to. Jeg har flyttet til en ny by pga kjærligheten og har ingen gode venner her, de er igjen i Kr.sand og Oslo, og det har sikkert og mye å si i forhold til å kjenne på ensomheten når han er ute og jeg sitter hjemme og venter. Men godt å ikke være alene om den følelsen, håper virkelig at han skjerper seg etterhvert, for det tærer så fælt på forholdet. Ellers har vi det bra, men i full og i fyllesjuk tilstand så kjenner jeg ikke mannen min igjen....
2tettebabyer Skrevet 30. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 30. august 2009 hahahaha "nå hompa forresten mannen til sengs igjen" jeg ler meg ihjel. det er så godt å le igjen :-) mannen min liger på sofaen og holder seg på panna... staaakar så vondt med tømmermenn :-) stakar deg som ikke har fått sove. jeg ga klar beskjed om at han kunne sove i kjellerstua i natt, og det gjorde han faktisk. får ikke sove av raping, snorking, fising og jamring, noe han alltid gjør i søvne når han har vært ute..... :-)
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 30. august 2009 #9 Skrevet 30. august 2009 Huff, jeg er glad jeg ikke kan si det samme... Hadde ikke orket en slik mann i dette stadiet av livet! Det handler om å bli voksen og finne på andre ting enn å feste HELE TIDEN!!
b77h Skrevet 30. august 2009 #10 Skrevet 30. august 2009 Ja, jeg må også si at jeg ikke hadde orket å ha det sånn! Jeg har en kjempesnill mann som tar veldig hensyn - han lar til og med være å kjøpe øl til seg selv her hjemme, for ikke å friste meg (hadde en periode i 2/3 mnd der jeg bare hadde lyst på øl, hehe). Han er ute noen ganger i løpet av en mnd med kamerater - tar noen øl og kommer gjerne småfull hjem. Men sender smser om hvor høyt han elsker meg, og når han kommer hjem er han kjemperomantisk og litt komisk...Dagen etter er han da i stand til å gå på jobb eller annet. Å komme hjem på morgenkvisten høres da helt overdrevent ut?? Det hadde jeg absolutt ikke likt, nei. At man en sjelden gang kan ta seg en skikkelig fyllekule er nå en ting, men det høres ut som det skjer ofte for disse mennene deres?
Kitsune Skrevet 31. august 2009 #11 Skrevet 31. august 2009 Joda jeg blir også irritert, men så tar jeg meg litt i det. Han får jo holde på mens han kan tenker jeg. Han er sjelden veldig sen da, bare når han har vært på spillejobb med bandet, da blir det som regel sent og fuktig:P Men ellers er det slutt når puben stenger. Men jeg er jo med ut, hvorfor er ikke dere?
2tettebabyer Skrevet 31. august 2009 Forfatter #12 Skrevet 31. august 2009 er med når han går ut på byen, men når ha er på mc huset med gutta så føler jeg at jeg ikke har noe der å gjøre edru. Noe værre rølpested skal man lete lenge etter :-) Og det har vært myye mc kvelder i det siste... er vel ikke selve kvelden ute som jeg synes er værst, det er dagen derpå med gretten fyllesjuk gubbe som er slitsom :-)
♥Madame_Mim♥ Skrevet 31. august 2009 #13 Skrevet 31. august 2009 Mannen min er ikke mye ute, men han er av og til! Synes egentlig det er litt deilig jeg da. Ha hele huset for meg selv og kan gjøre nøyaltig hva jeg vil! Eneste som jeg har forandret på etter at jeg ble gravid er at han ikke lenger får lov til å sove i senga når han har vært ute! Har gjort det helt klart for han at skal han drikke så får han enten sove hos kammerater (han reiser aldri på byen) eller så får han ligge på sofaen, og jeg er IKKE sjåfør midt på natta!! Jeg orker nemmelig ikke den kombinasjonen med alkohol og røyklukt kombinert med en sinnsyk snorking!!! Fikk nok den gangen det var JEG som endte opp kvalm på sofaen!! Mannen min var jo så bevisstløs at jeg fikk ikke vekket ham... Jaja vi kan jo ikke nekte mannfolka å drikke.. det ville vært galt, men kanskje begrense antall ganger og inntak for de som trenger dette??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå