Gå til innhold

vis det ikke vokser?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid hatt litt mage,så er veldig vanskelig for meg og se om det vokser. blir litt bekymret når jeg leser at det er så mange her inne som allerede har begynnt og få mage. ( 2-3mnd ) jeg er selv over 3 mnd. kan det skje at barnet IKKE vokser mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er like vanlig at magen ikke begynner å vokse før ca uke 16, som i uke 8/9. Så du kan nok bare ta det med ro og regne med at alt står bar til med spiren i magen din:) Om dette allikevel skulle plage deg voldsomt, så er det jo mulig å ta en privat UL.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen påstår at de har fått mage i uke 8 eller 9, så er det ikke pga livmoren at de har fått mage. Livmoren ligger enda nedi bekkenet, og det er fysisk umulig at man får mage da. Grunnen til at noen får mage i uke 8 og 9 osv, er fordi fordøyelsen ikke er som normal, man er for å si det litt stygt "full av skit" ;) Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. det er jo også en måte å si det på:) Men de har jo uansett fått mage, for hadde de ikke vært gravide så ville jo fordøyelsen vært normal og dermed ikke blitt så oppblåst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er jo alle forskjellige her da. Jeg er slank rundt midjen og har flat mage,så her viste magen fort. Jeg venter også nr 2 og siden jeg har vert gravid tidligere kommer også magen fortere. Med nr 1 var det mange som ikke såg at jeg var gravid da jeg var 25 uker på vei. Det kommer også ann hvordan man bærer ungen. Noen bærer babyen langt inne, og da vil også magen være litt mindre. Hos meg såg mange at jeg var gravid før jeg fikk sagt det selv. ;-) Magen kommer tidsnok, tror ikke du trenger bekymre deg for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har mindre mage nå enn jeg hadde for tre-fire uker siden... bekymrer meg ikke for det altså, jeg har vært bra oppblåst og full i skit. alt er helt sikkert i orden med deg, du kan ikke se utenpå magen om babyen vokser som den skal nå uansett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...