Gå til innhold

Jeg må si at jeg er imponert over mannen min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...som elegant og uten det minste problem klarer å snorke seg gjennom hva det måtte være av nattevåk og hyling! Selv våkner jeg av det minste snøft eller grynt, mens gubbestubb tydeligvis er helt i koma åkke som. Rare greier det der ja;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje sover han så søtt og godt nettopp fordi han vet hvor flink du er med nattevåk og roe ned babyen og slikt?? ;o))

Skrevet

haha- ja der sa du noe! Det MÅ da være årsaken;)?

Skrevet

Tøysa jo litt med deg og det forstod du heldigvis;o)

De er noen luringer de der mennene; min bedre halvdel har den fine vanen at han alltid blir trett og skal legge seg ca et kvarter før jeg gir siste flaska til babyen ved 22:00 tiden. Han er blitt utrolig flink til å pelle seg i seng litt tidlig...

Skrevet

Hos oss er det omvendt. Så fremt ikke gutten vår hyler som besatt så hører jeg ham ikke. Sutring, smågråting og sånt går meg derfor hus forbi. De få gangene han våkner om natten er det mannen som tar seg av det. Skal sies at gutten vår sover på eget rom. Da han sov på vårt rom hørte jeg det meste.

Skrevet

hehe- grei ordning det da, Lemonia! Jeg har heldigvis også et rimelig godt sovehjerte, så det er ikke sånn at jeg våkner hver gang hun snur seg eller småvåkner litt liksom, selv om vi sover på samme rom! Men gubbestubb er eeekstrem da....selv de høyeste hyl går ham huset forbi, jeg er og blir mektig imponert over det sovehjertet hans altså!

Skrevet

Det der kjenner jeg meg igjen i.. Men som mannen min sier; Så lenge han vet at jeg er der, så sover han godt! Gjeeesp!

Skrevet

Høres veldig kjent ut. Jeg våkner av første grynt, mens gubben tilsynelatende kan sove gjennom både brannalarmer og jordskjelv. Så langt har det ikke skjedd at gubben har vært oppe med småtten om natta. Snart får han flytte inn på eget rom - riktignok et som henger sammen med vårt, uten dør mellom. Blir spennende å se om noe forandrer seg da. Nå er jo småtten så stor at han ikke får pupp mer enn en gang (og det er ikke før fire-fem-tida), så gubben kan jo ikke lenger fraskrive seg ansvaret, fordi det er pupp småtten vil ha... Vel, det blir ei spennende tid framover. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...