Gjest Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Er det flere som har ekstemt mye tynt utflod? Var på sjekk på føden for en uke siden, var ikke fostervann. Helt tynt, med litt hvitt eller gult i midten..
septbaby09 Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 Ja absolutt, syns det har vært sånn nesten hele veien jeg. Er dritt lei. Føler meg skitten og ekkelt hele dagen, så blir noen ganger i dusjen med spyling her pr dag hehe. Å nå som jeg har 20 dager til termin begynner jeg også å hele tiden sjekke og lure på om det kanskje heller er fostervann, hehe. Men jordmor sa at om jeg lekker ville det lekke jevnt hele tida. Så sa hun at det er vanlig med store mengder utflod, og at den kan legge seg i lommer for å å komme masse på en gang, tom renne litt nedover bena(æsj) hehe
Juli-babypåvei Skrevet 30. august 2009 #3 Skrevet 30. august 2009 Samme her, mye utflod gjennom nesten hele svangerskapet - men mer nå enn tidligere. 4 dager igjen til termin =)
Nordland&hikketrollet=) Skrevet 30. august 2009 #4 Skrevet 30. august 2009 Er mye no på slutten ja. 11dager igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå