Gå til innhold

Er dette en ok pris?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vunnet en vindjakke og to luer på Finn som jeg gjerne vil kjøpe til dattera mi. Jakka er Ticket og luene er Reima og MiniAture. Det selges samlet for 400,- Er det en grei pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo! mente sef at jeg har FUNNET en jakke...

Skrevet

Jeg ville ikke gitt mer en 300,- for det brukt, men du taper jo ikke akkurat på noe ved å gi 400,- heller, da.

 

Link?

 

Skrevet

syns det var kjempe fint jeg=)) hadde nokk bydd 300 men kjøpt det for 400 hvis hun ikke ville selge det billigere

Skrevet

Nå har jeg bydd 400,-! Får håpe den ikke er solgt allerede!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...