hysterika Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Jeg har vunnet en vindjakke og to luer på Finn som jeg gjerne vil kjøpe til dattera mi. Jakka er Ticket og luene er Reima og MiniAture. Det selges samlet for 400,- Er det en grei pris?
hysterika Skrevet 30. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 30. august 2009 Hallo! mente sef at jeg har FUNNET en jakke...
Gjest Skrevet 30. august 2009 #4 Skrevet 30. august 2009 Jeg ville ikke gitt mer en 300,- for det brukt, men du taper jo ikke akkurat på noe ved å gi 400,- heller, da. Link?
hysterika Skrevet 30. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2009 Her er linken: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18762926 Jeg har veldig lyst til å kjøpe det, likte alt sammen veldig godt.
Ronja&Odin Skrevet 30. august 2009 #7 Skrevet 30. august 2009 syns det var kjempe fint jeg=)) hadde nokk bydd 300 men kjøpt det for 400 hvis hun ikke ville selge det billigere
hysterika Skrevet 30. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 30. august 2009 Nå har jeg bydd 400,-! Får håpe den ikke er solgt allerede!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå