Gå til innhold

Dere med 2 fødsler bak dere, angående revning..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som IKKE revnet noe nevneverdig førstegangen,gikk det like bra med nr 2? Nr 2 er gjerne større... Plutselig beg å engste meg for det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min venninne revnet ikke verken første eller andre gang. Har bare født 1 gang selv, så kan ikke si noe om meg selv :)

Skrevet

revnet ikke denne gangen heller, fikk ett pyntesting... slik som forrige gang...

Skrevet

Jeg fikk et par pyntesting med første og hun var 3156g. Fødte nå for 6 dager siden en gutt på 3795 og revnet ikke i det hele tatt.

Veldig fornøyd med det:)

Skrevet

første var på 3480 og revnet litt

andre var på 3880 og revnet masse,,

kan godt si alt jeg gruer meg vanvittig til siste mann, skal be om at når de setter bedøvelsen for klippet at de setter en på toppen over klitoris for det var der jeg revnet mest, og det var det som gjorde innspurten så innmari vond for di jeg kjente huden revne, denne gangen er jeg forberedt og nekter alt hvis jeg ikke får den sprøyta,,, med bedøvelse der skulle jeg klart 10 fødsler på strak arm he he

Gjest lillemamsi
Skrevet

ja kan man be om å få bedøvelse ved klitoris i utdrivningsfasen? Husker at dette var helt jævelig sist. Lå bare å tenkte på at nå går klitoris rett til H***** ! :(

Ååå huff så vondt det var. Men gjorde kanskje så jeg "glemte" den andre smerten lenger ned. Enda der ble jeg klippet uten bedøvelse...

Skrevet

Hei!

JEg revent litt med førstemann og sydde tre sting. Han veide bare 3000 gram. Denne fødselen tok 2 timer TOTALT

Nestemann veide 3800 gram og da revnet jeg ingenting. Fødte denne babyen i en ambulanse. Hadde nok litt rier en stund, men var allikevel redd for bomtur (kjipt å bruke ambulanse når det ikke skjernoe lissom), men etter 20 minutter i ambulansen var babyen født.

Er spent på tredjemann...SKulle egentlig tro at det var større sjans for revning ved styrtfødsler...at skjeden ikke får tid til å tøyes ordentlig, men hos meg har det altså gått utrolig godt.

Skrevet

Førstemann var 3090 og jeg revnet nesten ikke, fikk bare noen "pyntesting". Med nr 2 var det verre. Hun var 4030 og jeg fikk totalruptur, men nå skal det sies at jeg har "styrtfødsler" på ca en time totalt, og det gjør nok sitt til at jeg revner når barnet er stort.. Nå med nr 3 har jeg fått valget mellom KS og å bli igangsett ca 12 dager før termin... Vet ikke hva jeg skal velge..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...