trilletroll Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 heisann, kan du si meg til hvem du går til modningsakkupunktur og om du er fornøyd med henne? Vil gjerne starte med det nå snart jeg også. Kanskje vi ses på treff tirsdag dersom du ikke er på KK ; ) Lykke til i alle fall!!! Marit
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 30. august 2009 #3 Skrevet 30. august 2009 Heisann. Jeg går til Elise Raknes hos Akinon. Ring: 95181888 eller 55902618. Jeg ble anbefalt henne av ei venninne som gikk til henne for å bli gravid. Så på div diplomer (på veggen på venterommet) at hun hadde tatt spesielle kurs for "den svangre kvinnen" blant annet. Jeg syntes hun virket veldig dyktig i alle fall Ja, hvis jeg ikke er på KK så sees vi nok på tirsdag
sykepleierstudent Skrevet 30. august 2009 #5 Skrevet 30. august 2009 Hei, tenkte jeg skulle tipse deg om ei jordmor som driver med akupunktur. Jeg har vært hos henne to ganger, skal tredje gangen i morgen (på ei uke). Hennes navn er Sigrid Franzen,og hun holder til på kleppestø. nr dit er 97175792. Lykke til
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 30. august 2009 #7 Skrevet 30. august 2009 Tre ganger på ei uke? Er ikke det litt mye?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå