Gå til innhold

jeg har aldri invitert svigermor

Anbefalte innlegg

Skrevet

på middag.men til mitt forsvar så sliter jeg litt.å forholdet har vært veldig av å på.og jeg har ikke bodd der hele tiden..har faktisk aldri lagd middag til noen.utenom moren min å barnefaren.skremmende tanke å be på middag .tenk om det ikke blir godt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er nok lik som deg ja..alldri bedt henne jeg heller..sier jeg skal gjøre det..men nei..dem har bedt oss masse..og hun er sånn av den gammeldagse typen.hvor allt hun lager er laget fra bunn av og serveringen skal være på skikkelige fat..pådekking skal være skikkelig. og alltid desær..også selvlaga heldst...

så skal jeg lissom invitere med dem hit som er vandt til dette hver dag..hummmm... nei uffameg... grøsser bare av tanken på hvor stressende det kommer til å bli...blæh...liker ikke stress...selv om jeg er nokså stressete til tider selv...

Skrevet

kjenner jeg har dårlig samvittighet.men for tiden bor jeg ikke hos barnefar heller.men har kontakt med henner å er på middag..sammen med ungen å barnefar.men det er liksom forventet at man skal be folk når jeg har blitt voksen å i tillegg har jeg en unge..også hater jeg å lage middag.

Skrevet

For det første: Stor bokstav etter punktum er en, muligens gammeldags, men kjempenyttig oppfinnelse. Det gjør en tekst mye lettere å lese.

Når vi snakker om punktum, så bruker man 1 (.) punktum for å avslutte en setning eller 3(...) for å vise at resten får man tenke seg selv, aldri to ( som første svarer gjør, som forøvrig skriver skremmende likt HI...).

Når det er sagt, så er det mye annet som er viktig ( men muligens litt voksent?) ved å be noen på middag. Man gjør det for å ønske noen velkommen til sitt hjem, for å være sammen og ha det hyggelig eller for å glede noen. Det er sjelden en matlagingskonkurranse. Så inviter svigermor på Taco, spaghetti med kjøttsaus eller pølse i lompe. Det er samværet som er det viktigste.

Skrevet

Jeg kan ikke lage mat. Selv den ekleste ting klarer jeg å ødelegge. Altså jeg klarer ikke å røre ut en pose med potetstappe uten å herpe den engang. Så å invitere noen på middag (som jeg har laget) det ville bare være dårlig gjort.

Skrevet

Vi har hatt svigers på grillmat her noen ganger, det er liksom ikke såååå komplisert.

Hverken jeg eller svigermor kan lage mat, forskjellen på meg og henne er at hun inviterer oss på middag selv med manglende kokkeevne :S

Hun tryller fram de kvalmeste retter som bare vokser i munnen, og hennes hjemmelagde dessert er så kvalmende at man ikke skulle tro det var mulig!

I tillegg så forklarer hun meg hva alt ting er, og hvordan det lages,sånn at jeg kan lære å lage mat siden jeg ikke kan det.

Hun slenger også med leppa og sier at dette har nok ikke dere smakt på en stund når hun har forskjellige grønsaker, orker ikke si til henne at vi spiser grønnsaker til middag hver dag, hun får bare tro at vi lever på mcdonalds mat!

Og etter en del sånn middager i året holder det leeeeenge for meg, og orker ikke å invitere henne på middag slik at hun kan kritisere enda mer, selv om hun ikke har peiling!

Godt å få ut litt frustrasjon kjente jeg:) Så du er ikke alene HI, jeg er også bekymra for om maten ville ha smakt godt osv.

Skrevet

Jeg lar også mannen min stå for kokkeleringen, og han er kjempeflink, gudene vite hvor han har fått den evna ifra, ikke svigermor i hvertfall, hihi!

Hilsen hun anonyme som klagde på svigermor over her:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...