Gå til innhold

Vanlig å kjenne mindre liv mot slutten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 uker igjen, og siste 24 timene har det bare vært sånne små sjeldne bevegelser, men vil liksom ikke ringe føden for det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg satt også å ventet i hele formiddag på bevegelse i magen, og plutselig ble det masse liv, gitt!:D De har jo mindre plass i magen nå og kan ligge slik til at det ikke kjennes like godt som før.. Men hvis du er veldig usikker og bekymret bør du vel ringe føden. Det hjelper ikke å sitte anstrengt å vente. De er der for å hjelpe. Har tre uker igjen her også.

Skrevet

Jeg fikk iallefall beskjed fra jordmor nå på fredag at det er vanlig at det blir mye mindre med bevegelse på slutten.. Nettop pga at det blir mindre plass...

Har også ca 3 uker igjen... Og i går var jeg like langt på vei som jeg var da nr 1 kom til verden.. *sutre sutre*

Skrevet

Jeg kjenner også en god del mindre liv nå. Er 36+6 i dag. Det er vel helt normalt, begynner nok å bli trangt der inne... :-)

Skrevet

Sånn har jeg det og. 10 dager igjen til termin i dag. Det går veldig opp og ned med bevegelser. Om hodet ikke har festa seg kan det være at babyen noen ganger snur seg litt sånn at du ikke kjenner bevegelsene like godt som før. Her har hodet festa seg, men noen dager er det mye mindre bevegelser enn før. I går på formiddagen gikk jeg og seriøst lurte på å ta en tur på føden for å få sjekket, men så plutselig kom det masse bevegelser igjen. Bevegelsesmønsteret forandrer seg på slutten, men du SKAL kjenne bevegelser hver dag og helst mer enn bare litt.

Skrevet

jeg er i uke 34 og kjenner at lillejenta har det veldig trangt inni der allerede... er bevegelse men det er annerledes enn før. pluss jeg kjenner alle bevegelsene bedre på en måte, kjenner ut som hun strekker huden min maksimalt hver gang hun strekker seg. huff, alt er vondere enn før. Håper hun har planlagt å komme tidlig... for jeg kan ikke gå rundt slik i 6 uker til om jeg ikke får innvilget ks.

Skrevet

Takk for svar jenter:) Det har tatt seg skikkelig opp utover dagen, så nå er alt greit, he he. Men man blir jo litt redd når det plutselig går nesten 24 timer med kunn litt, særlig når han pleier å sparke godt fra seg:)

Skrevet

guh ja... blir jo nervøs:-) godt det tok seg opp igjen !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...