Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 her i huset er det null sympati hvertfall.. jeg begynte på fredag med hodepine som forverret seg og fikk vondt i kroppen og kvalm.. kjennes ut som feberen kommer men det bryter liksom ikke helt ut.. hodet dundrer og jeg er svimmel o stiv og vondt i kroppen men siden jeg ikke har kastet opp eller har feber så later jeg bare å syns synt på meg selv.. fikk den overhalinga i går om hvor teit jeg var når jeg holdt på slik og at jeg presset tålmodigheten hans.. jeg må si at jeg er veldig skuffa og litt sjokkert over oppførselen hans.. Jeg forventer ikke at alt skal dreie seg om meg når jeg er syk men syns heller ikke jeg skal få kjeft.. Jeg hadde syns det hadde vært greit med litt sympati og forståelse. Når han er syk spør jeg om det er noe jeg kan gjøre for han. Prøve å skjemme han litt bort bort og ta vare på han.. Hvordan er mannen deres?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 han står opp med unga, mater de, skifter bleie, lager mat, rydder osv. jeg har fibromyalgi, så til tider er jeg ganske så dårlig. ble brått dårlig igjen i går. så i dag ble jeg liggende til halv 3, nå står han på kjøkkenet å lager middag=) så jeg for min del har ingenting å klage på.'' uff men syntes synd på deg. du burde slippe litt unna med ting når du er dårlig. jeg får jo dårli samvittighet for å bare ligge på sofaen, men er man dårlig så er man.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #3 Skrevet 30. august 2009 Jeg har vært syk og sengeliggende mesteparten av mine svangerskap, og min mann har alltid tatt seg av barna, huset, handling , matlaging, klesvask og avlastet meg fullstendig. Men, han har da en veldig fleksibel jobb og kan jobbe hjemmefra hvis det er behov for det. Det har aldri skjedd at han har ytret misnøye mot meg, og det har han heller ikke hatt grunn til. Jeg kan ikke for at jeg er syk og han er oppegående nok til å skjønne det. Be mannen din å skjerpe seg 100 hakk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå