Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Har ikke hatt sex på tre-fire måneder, men nå i det siste har jeg fått et slags skjellete utslett på innsiden av kjønnsleppen. Dette sitter bare på ene siden, er ikke vondt eller plagsomt på noen måte, men lurer selvfølgelig på hva dette kan være. Er akkurat som huden har løsnet eller noe.. Er ikke kjønnsvorter tror jeg. Håper noen kan hjelpe meg litt! er ikke gravid og har ikke født forresten..
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 hmm, aldri hørt om før:P sikkert klæmmers eller noe annet ekkelt!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 er det på innsiden av de indre kjønnsleppene? Altså den ene da mener jeg...
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #6 Skrevet 14. september 2009 nei, innsiden av den ene ytre..
ellesant Skrevet 14. september 2009 #7 Skrevet 14. september 2009 Ring legen din, få deg en time å få det sjekket du, så slipper du lure.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #8 Skrevet 14. september 2009 jeg vet ikke om dette er det samme, men for ti år siden oppdaget jeg noen prikker, tett i tett i tett i tett, på innsiden av ytre kjønnsleppe.det var bare på den ene siden, kjente det ikke, men det var plagsomt å vite at det var der. gikk til lege og han sa at det var et virus som kom av sex og at det for bestandig ville ligge latent i kroppen min.fikk ikke noe navn på det... de sa det kunne komme bort av seg selv, men da jeg oppdaga at det spredte seg, gikk jeg til sykehuset og fikk det brent bort.og siden har ingen sett noe til det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå