rosa76 Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Jeghar hatt det i to dager. Er tredjegangs. De to tidligere fødslene gikk på hhv 90 og 30 minutter. Jeg har 40 minutter til sykehus..akkurat kommet tilbake etter et døgn med maserier -ingen mer åpning de siste 24 timer. Akk...hvordan skal jeg kunne skille melom maserier og virkelige rier? Nå baserer jeg meg på hjemmefødsel! Men NÅR??? 8 dager igjen til termin. De forrige kom tre og to uker før termin..
mylove Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 Jeg hadde 4 cm åpning i 5 uker, ja helt sant! Da tok det 2 timer og 20 min. fra første rie til hun var ute. Virkelige rier blir mye vondere når du går rundt og beveger deg. Lykke til, håper du rekker fram i tide!! (Det var min 3. fødsel)
Nr. 5? Skrevet 30. august 2009 #3 Skrevet 30. august 2009 forrrige svangerskap blei fødsel stoppa, dro fra sykehuset med 3 cm i uke 33. fødsel starta igjen med vannavgang i uke 38, dro rett på sykehuset med det samme og hadde da 6 cm åpning uten en eneste rie el kynner. så jeg gikk i 5 uker med virkelige rier og maserier, vet heller ikke forskjell på de. håper du blir ferdig snart
rosa76 Skrevet 30. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2009 Huff, ikke så opmuntrende.. Kan jo gå tre uker til og vel så det jeg da...oj oj oj..
Banshee Skrevet 30. august 2009 #5 Skrevet 30. august 2009 Gikk med 4 cm og full modning i ja...hmm.. 4 -5 uker. Frustrerende saker!
Stephanie_ Skrevet 30. august 2009 #6 Skrevet 30. august 2009 huff... det høres ikke noe godt ut. høres veldig frustrerende ut ja! så kjipt at kroppen kan gå rundt å modne sånn uten at det er noe tegn til fødsel. håper det ordner seg snart! sender mange positive tanker herfra... ikke at det hjepler men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå