Gå til innhold

Barn med smokke er det dummeste jeg ser!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit før de er 1 år pga suttebehov og senere når de skal sove, men hvorfor pakker foreldrene i barna smokke ellers??? Det er jo bare dumt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja da har ikke du sett mye dumt i ditt liv. Heldig du :o)

Skrevet

Enig med HI - ser ikke helt vitsen.

Skrevet

Er helt enig, jeg, ser ut som forvokste babyer :-) Har selv tre barn men ingen får gå med smokken i munnen, kun når de skal sove. De er kjempeflinke, kaster smokken på puta når de skal løftes ut av sprinkelsenga alle tre :-) ( tre tette, et tvillingpar, alle under tre år)

Skrevet

Jenta mi bruker kun smokke når hun skal sove. Forbinder smokken med soving og ikke noe annet. Ser mange barn (ganske store barn også) går rundt med smokken i munnen f.eks når de leker eller er med på butikken. Skjønner ikke hvorfor foreldrene gjør det...

Skrevet

da har du ikke sett deg godt rundt.. det dummeste som er er jo folk med røyk i handen.

Skrevet

jeg skulle av og til virkelig ønske at min gutt ville ha smokk, men han har aldri villet ta den, og han har det vanskelig med å klare å finne roen før han sovner. Må ligge å jamre i ca 20 min hver gang før han sovner.

Men jeg er enig i dem over at smokk, burde kun brukes ved soving, og ikke ellers.

Skrevet

Ntåå.. Det må være det søteste jeg ser :D

Men så har jeg også sett mye dumt i mitt liv da.. Så mulig min grense er litt lengre enn din da ;)

Skrevet

Da har du nå ikke sett my dumt i ditt liv. Som en annen her sier, så syns jeg foreldre med røyk i munnen ser dumt ut? Greit før man får unger på grunn av suttebehovet... Men hvorfor pakker noen foreldre røyken i kjeften forann ungene sine??? Det er ikke bare dumt, det er idiotisk!!!

Skrevet

"Greit før man får unger pga suttebehovet" ha ha ha!!! *dør av latter*

Skrevet

Synest du er vanvittig heldig viss barn med smokk er det dummaste du ser. Er ellers einig med deg at det er unødvendig med smokk når det ikkje er nødvendig om du skjønar meg, problemet er berre: Veit du alltid kva som er nødvendig?

Jenta vår har som hovudregel smokken berre når ho skal sove, men i spesielle tilfeller får ho den når ho ikkje skal sove. Har hatt mykje vondt i sitt liv, og er under utredning for smerter. Synest det er trist at folk ser stygt på meg som lar ho gå med smokken f.eks. på butikken når eg veit at ho har vondt og at smokken er den einaste trøsten eg kan gi der og då (ikkje at det har skjedd ofte, men det har skjedd).

Dermed prøver eg å ha i bakhovudet at det kan vere ein grunn til at folk oppfører seg "rart", før eg dømmer. Ikkje alltid det går, men eg prøver å vere bevisst.

Skrevet

Mye som er dummere enn det.

Folk som røyker fks.

Skrevet

Mitt barn får smokk når han skal sove! Ikke ellers.

Synes likevell du da virkelig ikke har sett mye dumt i ditt liv!

Noe av det dummeste jeg ser er gravide som røyker eller som røyker mens de er helt i nærheten av barn!! Røyk og barn hører ikke sammen!

Skrevet

Jeppj! Folk som står med en sigarett, ser enda dummere ut, enten de er i nærheten av barn eller ikke.

Skrevet

Jajaja...selvfølgelig ikke det dummeste - det var vel bare et uttrykk...Det er selvfølgeli dummere med foreldre som røyker foran barna eller når de går gravide.

Det jeg reagerer på er foreldre som pakker smokken i munnen på barna for den miste ting! Det er da jeg lurer på om det er barnas eller foreldrenes behov?

Rannveig R: selvfølgelig vet jeg ikke hva som er nødvendig for den enkelte - så beklager den i så fall...

Det jeg sikter til er Unødvendig mye bruk av smokk - når barn egentlig ikke har behov for det,

HI

Skrevet

skjønner ikke at det er noe å bry seg om,

jeg har da sett dummere ting

Skrevet

Det må jeg si at jeg faktisk ikke har tenkt noe over. HAdde nok spekulert når barnet nærmet seg skolealder, men ellers så får nå folk gjøre som de vil. Det er andre ting som er verre enn at unger bruker smokk litt for lenge.

Skrevet

Da kan ikke du ha sett mye HI...?

Skrevet

Ja huffameg, så fælt at et barn bruker smokk. Finnes ikke noe verre her i denne verden *ler av HI*.

Skrevet

Jeg har faktisk reagert på det når jeg har sett unger på nærmere 3 år gå med smokk. Da syntes jeg det blir litt spesielt. Før det ser det bare søtt ut. Når ungen er nesten 3 år, ser det ut som en forvokst baby og unger som snakker med smokken i munnen er en uting. Da blir jeg skikkelig irritert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...