nr.3påvei er sååå fødeklar:) Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Skulle ta siste turen med vogna før det ble for nært fødsel. Reiste til sogndal som ligger et par timer fra her. Rigget til, og klokka 22.00 måtte jeg på do. Gjorde meg ferdig, reiste meg og; splæsj!! Der vart det kammen vått nedover beina gitt... Tørka meg og det meste var rennende vått men en del av det var blankt slim. Ringte føden hjemme, og de trodde dette var vannet som var gått. Ringte derfor jordmor i sogndal og hun ville at jeg skulle vente en time å se om det kom mer. Det gjorde det ikke. Bare mer blankt slim på morningen. Er det slimproppen kanskje? Kan den vere helt blank og slimete?
det spirer Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 Jeg ville absolutt kjørt å fått det sett på uasett.. bedre å være på den sikre siden. hvor langt er du på vei?
nr.3påvei er sååå fødeklar:) Skrevet 30. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2009 Jeg har 22 dager igjen:) Skrev ikke at jeg reiste til jordmor dagen etter. Og hun hørte hjertelyd og kjennte mye bevegelse. Alt var vel og bra sa hun, men hun ville ikke undersøke meg nedentil pga evt infeksjonsfare... Håper dette betyr at noe er på gang.... Har fått store barn før, så gjør meg ingenting om han blir liten/normal nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå