Gå til innhold

Kjennes ut som om det er for stramt der nede....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er 3 måneder siden fødselen og det gjør ekstremt vondt under samleie. Jeg orker ikke og vil ikke ha det pga smertene. Det kan rett og slett kjennes ut som om det er altfor stramt og trangt akkurat der han trenger inni... Sydde noen sting etter fødselen- og lurer rett og slett på om det kan være sydd for stramt?

Dette har ikke bedret seg noe særlig siden første gang i prøvde etter fødselen, og nå begynner jeg å bli bekymret for at det kommer til å være slik...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm, vet ikke hva det kan være men jeg husker jeg hadde det slik også. Må si at det tok lenger tid enn måneder for meg før ting begynte å normalisere seg:P Jeg lurer på om jeg var 7 md etter fødsel før jeg kunne si at nå var jeg komt meg dernede.... nå ble jenta mi tatt med sugekopp og dem sier det kan være vondere etterpå.

Skrevet

Ok, takk for svar! Jeg hadde en helt normal fødsel og revnet heller ikke mye. Men sydde nok en del sting, jm ville ikke si hvor mange. Men jeg hadde ikke mye vondt der nede i tiden etterpå, sammenlignet med første fødsel for noen år siden, og da hadde jeg ganske normal sex bare tre uker etter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...