Ildfluå Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Dette er 3. sv.sk. De andre barna har turnet rundt til uke 38. Denne ligger mer i ro, har ligget slik i flere uker og sparker kun på høyre side oppe . Er redd den henger fast i navlesnora eller at det er noe galt med dette barnet......... Hvordan holder deres små på?
det er berre mordi Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 Her sparkes det kun rett ned... og har gjort det stort sett hele svangerskapet.
Idun<3tosmå<3 Skrevet 30. august 2009 #3 Skrevet 30. august 2009 Sist svangerskap lå jenta mi i samme leie hele svangerskapet, og jeg kjente kun spark på en plass. hun er i live hun! Men hun har KISS da, noe jeg faktisk tror er pga at hun lå i samme stilling hele svangerskapet... For fødselen var lett som en lek.. Nå er hun jo helt frisk da, men om din og har ligget i samme stilling leenge, så kan du kanskje ha det i bakhodet!
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 30. august 2009 #4 Skrevet 30. august 2009 Hei, hun jeg har i magen festet seg i uke 30 og sparker kun oppe ved ribbebeina på høyre side.....er snart i uke 34 nå. Kan jo være at babyen har lagt seg med hode ned og ikke snur seg igjen.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 30. august 2009 #5 Skrevet 30. august 2009 Mi sparket bare på en plass på høyresiden i magen i flere uker, men for en uke eller to siden begynte jeg å kjenne spark oppe ved mellomgulvet og litt på venstresiden.Nå er det på litt varierende steder. I den perioden det bare sparket på høyreside var jeg også på 3D ultralyd, og alt sto bare bra til Er 34+3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå