Gå til innhold

Sparker kun et sted i magen(uke 30)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er 3. sv.sk. De andre barna har turnet rundt til uke 38. Denne ligger mer i ro, har ligget slik i flere uker og sparker kun på høyre side oppe .

Er redd den henger fast i navlesnora eller at det er noe galt med dette barnet.........

Hvordan holder deres små på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her sparkes det kun rett ned... og har gjort det stort sett hele svangerskapet.

Skrevet

Sist svangerskap lå jenta mi i samme leie hele svangerskapet, og jeg kjente kun spark på en plass. hun er i live hun! Men hun har KISS da, noe jeg faktisk tror er pga at hun lå i samme stilling hele svangerskapet... For fødselen var lett som en lek..

Nå er hun jo helt frisk da, men om din og har ligget i samme stilling leenge, så kan du kanskje ha det i bakhodet!

Skrevet

Hei, hun jeg har i magen festet seg i uke 30 og sparker kun oppe ved ribbebeina på høyre side.....er snart i uke 34 nå. Kan jo være at babyen har lagt seg med hode ned og ikke snur seg igjen.

Skrevet

Mi sparket bare på en plass på høyresiden i magen i flere uker, men for en uke eller to siden begynte jeg å kjenne spark oppe ved mellomgulvet og litt på venstresiden.Nå er det på litt varierende steder.

I den perioden det bare sparket på høyreside var jeg også på 3D ultralyd, og alt sto bare bra til :)

Er 34+3 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...