Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 Får dere med dere hvem som kommer og går hos naboene? Altså - ikke at dere følger med på det, men registrerer dere det? Ville dere "oppdaget" det hvis naboen hadde en affære?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 Eh.. verken følger med eller registrerer akkurat hva naboene får av besøk,har stort sett nok med mitt eget liv. Er nok mer tilfeldig den natten jeg kom hjem fra jobb og nabojenta lista seg ut fra en annen nabos leilighet..men hva så?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #3 Skrevet 30. august 2009 Nei. Hvordan kan jeg vite om kvinnen som kommer ikke er søstren til mannen i huset, svigersøster eller den eldste datteren. Har heller ikke aning på hvem som er hjemme i nabohusene.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #4 Skrevet 30. august 2009 Nei, det hadde jeg ikke fått med meg nei. Er meg knekkende likegyldig hvem som kommer og går hos naboene. Ikke vet jeg hvem som bor i alle husene heller. Ikke fordi jeg er så himla uintressert men jeg er fryktelig dårlig på å kjenne igjen folk...
Anonym bruker Skrevet 30. august 2009 #6 Skrevet 30. august 2009 I nabohuset kommer det å går så mange jenter (familie og venner) at jeg til tider er usikker på hvem av dem som er dama som faktisk bor i huset. Så nei jeg får ikke med meg slike ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå