Gå til innhold

Når man tar et valg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så lurer man i ettertid på om dette var lurt.Gjør jeg rett ??

Har så mye jeg skulle delt og diskutert med dere,men så var det dette med å bli kjent igjen da...

Livet mitt har dere fått en del av,og dere vet jo at jeg har møtt mere motgang enn normalt er ,egentlig.Nå blir det vel enda mere..

Men jeg må,for min egen del...Egoistisk? Mulig..men skal JEG overleve,så må jeg ta et skritt i riktig retning.

Mye skjer på planeten min.Jeg møtte en person en dag,som spurte meg rett ut om noe.Å jeg,jeg svara ærlig...Ingenting pakka inn...Nå får jeg hjelp..Denne personen vil hjelpe meg..I dagene etterpå har jeg tenkt,er dette rett? jeg er vel litt redd,men også i en fase hvor jeg vet jeg må.'

Drømmen om en dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå ble jeg glad og spent på dine vegne! Håper dette fører til at du får leve litt på dine premisser også! c",)

Skrevet

Så flott at du møtte denne personen og ikke pakket inn noe... Lykke til:-)

Skrevet

Så bra å høre!!! Håper du kommer ut i andre enden som du har tenkt og drømt om lenge:) Og det er godt å få hjelp så ikke man er helt alene:) Alltid godt å ha noen å spille ball med! Lykke til i bøtter og spann:)

Skrevet

Håper å jeg kommer ut på den andre enden...

Dette skulle vært gjort for mange år siden,men så er det noe med å tro på at fjellet flytter seg da...Trengte vell noen som tok tak,og hjelper meg.Føler meg ikke så forbaska alene da..Men jeg aner jo ikke noe,om noe..Så enkelt blir det vel ikke.Å jeg føler meg vell litt redd? Redd for hva?

Aner ikke.,men tanken på alt skremmer vel det å.

Mye kunne vært annerledes,men så ble det ikke slik jeg har håpa på i så mange år..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...