Gå til innhold

Er det mange som prøver på nr 3 her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor langt er det mellom barna deres?

Jeg hører ikke til her inne ennå, dessverre, bare gleder meg... :-)

Har to tette, yngste er 9 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei:-) jeg prøver på nr 3,men mine barn er store nå.(10 og 11) år.

samboer har 1 fra før ,så det blir 4 her i gården da:-)

Skrevet

Hei hei :-)

Jeg har to fra før, yngste er 3,5 og eldste er 5,5(26 mnd mellom dem). Mannen har en fra før, på 12. Så det blir vår fjerde til sammen, men min tredje :-)

Skrevet

Prøver også på nr 3.

har to jenter, 10.5 og 4 i okt.... Hadde en MA i uke 14, mars-08 og "blindt foster" som ble oppdaget uke 9,januar-09.

Har hatt utallige pergo kurer, 3 inseminasjoner ifjor sommer...og tenker vi vil prøve IVF, problemet er bare det at jeg er tidligere hepatitt c positiv, men har så lite virus igjen i kroppen til at jeg kan få behandling for det, men nok til at det kan slå ut positivt på en blodprøve..

Har hatt noen negative b.prøver men så blir de plutselig positive igjen..

Tok en ny b.prøve på torsdag for å se om evi er så heldige at den er negativ, da blir det henvisning til IVF i norge, viser det seg at den er positiv må vi nok til danmark og betale 18-20 tusen for et forsøk....

Der er det visst en klinikk som tar imot "slike" som meg...

Skrevet

Hei! :)

Vi prøver på nr 3 :)

jeg har 2 barn fra tidliger forhold på 10 og 6 år :)

sambo har ingen

Klem

Skrevet

Hei,blir en skikkelig attpåklatt her. Har 2 barn fra før på 12 og 15. Sambo har ei på 19 og en på 16. Så blir en stooor familie her og ja,hehe. Ble gravid da,men mistet dessverre i ma for 5 uker siden i uke 13+5. Så nå venter vi på at en ny spire skal klore seg fast. Er 1 gang jeg har mista,så håper jeg slipper å gjennomgå det en gang til. klem

Skrevet

Vi prøver også på nr tre. En på 5 og en på 4 fra før :)

Skrevet

Vi prøver på nr 3.

Har ei på 4,5 og en på 16 mnd fra før.

Hadde en MA 18 mai, var da 11+4.

Utålmodig etter å bli gravid igjen, men det klaffer liksom ikke

Skrevet

Jeg får ikke helt bestemt meg pga helvetessvangerskap..men henger litt her inne fortsatt:)

min eldste er 9 om få dager og yngste er snrt 6 mnd:)

Skrevet

Vi prøver også på nr 3:-) Her er eldste 7 og minste 3, så om det klaffer snart blir det ganske nøyaktig 4 år mellom alle:-)

Skrevet

Hei, har 2 fra tidligere forhold, jente på 2,5år og gutt på 10mnd. Ny sambo har ingen fra før. Min 3, hans 1 :-D

Skrevet

Lykke til alle sammen! Håper det klaffer snart for dere.

Vi drøyer nok litt til, men snakket med mannen i går, og jeg tror vi har landet på at vi vil ha et barn til begge to!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...