Bekkis Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 De 2 siste ukene har jeg hatt en del smerte helt nede ved tissen når jeg beveger meg og går...Altså smerten er ved det beinet rett under kjønnshårene ...vet ikke hva det heter og hvordan jeg skal forklare det he he! kjennes hvertfall ut at det skal knekke ved enkelte bevegelser. er 15 dager til termin! noen andre som har det sånn,eller er det bare meg?
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 Har disse smertene jeg også - er bekkenløsning!! Iallefall i mitt tilfelle
Bekkis Skrevet 30. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2009 hmmm det kan godt være...hvertfall ikke noe behagelig! hadde det ikke sånn med første mann,men alle svangerskap er jo forskjellige!
Mammaen&Emil Skrevet 30. august 2009 #4 Skrevet 30. august 2009 hatt dette eg ôg, ble bedre når eg ikke gikk så mye.. Va visst bekkenløsning her hvert fall....
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 30. august 2009 #5 Skrevet 30. august 2009 Nei, det er sikkert og visst. Jeg har hatt de smertene siden mai!! Og har ikke termin før i midten av oktober. Men jeg holder ut... Haha!! Det gjør spesielt vondt når jeg går, eller ligger i senga. Sånn pulserende, akkurat som at det er "noen" som hamrer på meg med en øks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå