Gå til innhold

Kynnere eller smerter i magen noen?


TI

Anbefalte innlegg

Våknet i natt med sterk smerte som gikk fra øverst på høyre side av magen og nedover mot lysken. Var ganske vondt og ubehagelig som en krampe, nærmeste jeg finner å sammenligne med. Det varte sikkert 20 minutt, men jeg klarte å sovne fra det, så jeg er ikke helt sikker. Noen som har noen erfaringer med lignende? Eller noen som vet hva dette er?

Er førstegangsfødende.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har vondt i magen inimellom. vet ikke om det er kynnere.. er førstegangs. og får litt stikkinger i siden innimellom også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få ofte lignenden opplevelser om natten. Sover som regel på siden og kan våkne av at det gjør vondt. Blir ofte littt redd for kjenner ikke så mte liv om natten, men så er alt bra igjen om morgon. Vet ikke hvordan en kynne føles ut helelr siden jeg er førstegangsfødene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok kynnere dere har. Magen blir ganske hard og det kan være vanskelig å bevege seg.., Har begynt å få dem jeg og. hadde ikke så mye med nummer 1, så det er ganske uvant..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kynnere skal ikke gjøre vondt.

Dersom det er kynnere er det ubehagelig og magen strammer seg som en hard ball, du kjenner at hele magen er hard når du tar på den.

Jeg har hatt mye kynnere i mine svangerskap, og aldri hatt vondt nedover lysken slik hi beskriver. Stikinger nederst i magen, når livmoren utvider seg/vokser er også vanlig.

Jeg har ikke hatt andre kramper enn leggkramper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt mye kynnere, og de er ikke vonde, bare litt merkelige. Magen trekker seg liksom sammen til en hard ball, før det slipper taket og siger tilbake til normalen igjen. Ville kanskje nevnt smertene til jordmor eller lege på neste kontroll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg snakket med jordmor om akkurat det dere snakker om. Men, jeg sammenligner det med å være skikkelig støl på siden av magen. Er ubehagelig og må ligge meg dyne inntil magen for å avlaste litt på en måte. Hun sa at det er de senene som livmoren er festet i som strekker seg, og at grunnen til att jeg kjente det mest om natta var at jeg var mer rolig i en stilling. så nå prøver jeg og flytte mer på meg og bytte side å ligge på. dette har hjulpet. Har også kynnere men det er ikke vondt bare rart. ;O/ he he.. blir hardt og merkelig bare.. Men, er du i tvil så snakk med jordmor eller lignende. de vet jo litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...