gutt060606&jente010110 Skrevet 30. august 2009 #1 Skrevet 30. august 2009 er i 6 mnd nå, og må flytte di nærmeste ukene/månedene...tenker dette bare kommer til å bli stress....? hvor mye kan eg selv bære?
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 30. august 2009 #2 Skrevet 30. august 2009 Ja, den uka jeg hadde termin flyttet vi inn i vårt nybygde hus. Var overtakelse da så.. Gikk fint det. Fikk hjelp til den værste bæringa. Var i veldig fin form også jeg da, så gjorde masse pakking og vasking selv.
Bæibidoll Skrevet 30. august 2009 #3 Skrevet 30. august 2009 Vi flyttet inn i ny leilighet, 5 dager føre gullgutten min kom til verden. vi spurte om jobben ville hjelpe, å det sa de ja til. så kjøpte vi inn baguett og brus til alle, som vi fortærte føre bæringen fra A til flyttebil og fra flyttebil til B...Gikk super bra. jeg bærte ingen ting =O) lykke til
Cupcake! Skrevet 30. august 2009 #4 Skrevet 30. august 2009 Flytta helt på slutten jeg. Gikk helt greit men slitsomt (men det er det jo alltid). Whit a little help from your friends.... Jeg var vel ikke akkurat til stor hjelp
littlepeanut Skrevet 30. august 2009 #5 Skrevet 30. august 2009 Jeg flyttet under min første graviditet. Selv stod jeg forpakking og "foring" av de som hjalp oss å flytte, for jeg skulle ikke løfte. Hadde mange rundt oss som kunne hjelpe, så vi var heldig sånn. Om du ikke har så mange rundt deg som kan hjelpe, er det jo mulig å kontakte flyttebyrå. Tror du kan si at du står for inn og utpakking selv, men trenger hjelp til all bæring. Litt usikker. Og det vil selvsagt koste penger, men er gjerne lurt å be om tilbud fra forskjellige byråer og finne det som passer deg best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå